quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:51 schreef Poes. het volgende:
Werkse LP![]()
Ik zal eens douchen. Het is verdorie alweer 11 uur. #VakantieLeef
Heerlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Werkze LP
Net stofgezogen, nu de laatste aflevering van Sabrina kijken en daarna krachttraining.
Beter dan dat je de uren van de klok kunt kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:51 schreef LPFAN het volgende:
Zo weer thuis. Ik blijf echt veel te lang hangen met kletsen
Oh daar heb ik echt nooit last van daar ;pquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beter dan dat je de uren van de klok kunt kijken
Hoe laat kwamen jullie morgen ook alweer aan?quote:
Rond 12.05, lijn 314quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoe laat kwamen jullie morgen ook alweer aan?
Aaaaahquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Rond 12.05, lijn 314![]()
B noemde jou nog z'n beste vriendin vanmiddagHij had je zoooooooooo gemist en hij vond jou zooooooo lief
![]()
Maar thee hoefde hij niet
Hij vindt je ook oprecht heel leukquote:
Haha dat komt wel goedquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij vindt je ook oprecht heel leuk![]()
Na lang zeuren heb ik hem maar verteld wat we gaan doen, hij had dus geen zin in theeMaar de rest ging er wel in
Laat morgen maar weten wat je doet, mij om het evenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha dat komt wel goedZe hebben ook speciaal kids menu, anders maar kijken of ie dat wil
Ik kom btw denk ik ook met de bus, die van mij komt 12:10 aan. Moet ik nog ff over nadenken.
https://freshtoday.nl/kids/quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Laat morgen maar weten wat je doet, mij om het even![]()
Heb je een link van het café? Kan ik even kijken voor hem.
Oh ja, dat kan ook altijd nogquote:
Haha jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook altijd nog![]()
Vraag hem morgen wel even. Denk dat een chocomelk ipv thee al genoeg is voor hem
Slaap lekker! Tot morgen!quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:36 schreef Poes. het volgende:
Ma
[..]
Maar nu eerst op bed, ben bekaf van drie dagen niks doen![]()
Tot morgen!
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weer in slaap gevallen
Nu echt wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |