Welkeee?quote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Welkeee?
Samzz had er ja ook problemen mee toen, misschien heb je wel dezelfde verkoper/webshop.
Hoe minder dramatisch het oogt, hoe groter de kans dat vent er ook aan begint.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Poes. het volgende:
Onkruid wieden![]()
Ik wacht nog wel even hoor.
550kcal gehaald, woei
Ik huur wel weer een studentje in via Facebookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe minder dramatisch het oogt, hoe groter de kans dat vent er ook aan begint.![]()
En de groene kliko is nu toch leeg ook.
Lekker bezig geweest.
Arme struikjes, wat hadden ze je aangedaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:42 schreef Sarabi het volgende:
Toch stiekem al iets in de tuin gedaan2 struikjes uitgegraven
Diskriemienaasie!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja zielig hè
Ze zijn niet echt mooi, we willen daar bloemen zaaien voor lieveheersbeestjes.
Zodat die weer de bladluizen bij de hop killen.
Ja maar dan heb je onkruidquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef LPFAN het volgende:
Daarom alles steen hierAlhoewel ik wel een paar bakken ga neerzetten voor een kruidentuintje
Nee ik werk tot halverwege maart maar halve dagen. Dan ga ik op wintersport en daarna zien we verder (de bedrijfsarts en ik).quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
@:Pris, sterkte! Niet wéér over je grenzen gaan hè, ben je alleen maar verder van huis..
Geen last vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je onkruidMisschien nog wel erger
Ik wil ook van die bigass tegels in m'n tuin
Ja maar die ''maar'' is misschien al te veel..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee ik werk tot halverwege maart maar halve dagen. Dan ga ik op wintersport en daarna zien we verder (de bedrijfsarts en ik).
Stuur hem hier even heenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen last vanMijn vader komt om de zoveel tijd om het onkruid te spuiten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar die ''maar'' is misschien al te veel..
[..]
Stuur hem hier even heen
Doet die van mij ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen last vanMijn vader komt om de zoveel tijd om het onkruid te spuiten
Ideaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doet die van mij ook
En gras maaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |