Er zijn in totaal 5 compounds, waarvan er drie meegenomen worden naar de races.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Krijgen de ultra en hypersoft de C4/C5? Of wordt dit weer bepaald per gp.
Dat is oud en klopt niet. Ze hebben nu mee 2 witte banden, 1 gele en 2 rode (plus inter en wet) en tijdens de races gaan we naar een rood/geel/wit schema (rood zachste band, wit hardste) waarbij de banden per race verschillend zijn (rood kan dus soft zijn het ene weekend en het andere weekend hypersofts).quote:
Maar de 5 compounds kloppen wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is oud en klopt niet. Ze hebben nu mee 2 witte banden, 1 gele en 2 rode (plus inter en wet) en tijdens de races gaan we naar een rood/geel/wit schema (rood zachste band, wit hardste) waarbij de banden per race verschillend zijn (rood kan dus soft zijn het ene weekend en het andere weekend hypersofts).
10 sec penalty!quote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
oh ik dacht qua compounds nog wel. Sorry voor de valse info dan.
Ze zijn inderdaad wel voor dit jaar naar 5 compounds gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar de 5 compounds kloppen wel.
Die overeenkomen met de genoemde compounds van vorig jaar. Alleen worden ze nu C1 t/m C5 genoemd.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel voor dit jaar naar 5 compounds gegaan.
Klopt welquote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
oh ik dacht qua compounds nog wel. Sorry voor de valse info dan.
Ja maar de kleurstellingen zoals in dat plaatje kloppen dus niet, daar ging het mij meer om.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die overeenkomen met de genoemde compounds van vorig jaar. Alleen worden ze nu C1 t/m C5 genoemd.
neequote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Doevelaer het volgende:
Over kleurstellingen gesproken; vinden jullie de Ferrari ook oranje?
Op de stream van Sky wel een beetjequote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Doevelaer het volgende:
Verschil is inderdaad goed te zien voor de kijker als ze met 300 voorbij razen... Man man man.quote:
Is alleen tijdens de test...quote:Op maandag 18 februari 2019 15:12 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verschil is inderdaad goed te zien voor de kijker als ze met 300 voorbij razen... Man man man.
Op foto's vind ik ook van niet, maar....quote:
..op bewegend beeld inderdaad wel oranje (met name wanneer de zon er op valt)quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Op de stream van Sky wel een beetje
Yep. Tijdens de raceweekenden de gewone kleuren.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Is alleen tijdens de test...
Tijdens de race is het altijd wit-geel-rood.....dacht ik
twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 18-02-2019 om 15:13:13De RB15 lijkt tov van de concurrenten nogal veel achtervleugel te hebben staan. Door de op 1 na hoogste topsnelheid te hebben kan het zijn dat ze niet genoeg downforce achter hebben nog reageer retweet
Ja ik ook. Het zal misschien wel aan de stream liggen danquote:Op maandag 18 februari 2019 15:14 schreef ondeugend het volgende:
Dan vind ik de Renault ook veel feller geel dan anders
Beetje welquote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Doevelaer het volgende:
Was ook het eerste dat ik dacht bij het zien van de auto....quote:Op maandag 18 februari 2019 15:17 schreef Lionheaad het volgende:
die gasten van Sky vonden de Ferrari ook een beetje oranje-achtig lijken op de baan
Dan werkt hun achtervleugel nog niet zoals het zou moeten is mijn conclusie.twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 18-02-2019 om 15:13:13De RB15 lijkt tov van de concurrenten nogal veel achtervleugel te hebben staan. Door de op 1 na hoogste topsnelheid te hebben kan het zijn dat ze niet genoeg downforce achter hebben nog reageer retweet
Veel vleugel en hoogste topsnelheid? Ik vat m niet. Dat is dan toch positief?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:16 schreef ondeugend het volgende:
Iemand hier dat ook opgevallen?twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 18-02-2019 om 15:13:13De RB15 lijkt tov van de concurrenten nogal veel achtervleugel te hebben staan. Door de op 1 na hoogste topsnelheid te hebben kan het zijn dat ze niet genoeg downforce achter hebben nog reageer retweet
Het uitzoeken van dat soort dingen hoort bij een test. Ze rijden momenteel trouwens (met de wat hardere band) prima tijden.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:22 schreef Sunri5e het volgende:
Dan werkt hun achtervleugel nog niet zoals het zou moeten is mijn conclusie.twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 18-02-2019 om 15:13:13De RB15 lijkt tov van de concurrenten nogal veel achtervleugel te hebben staan. Door de op 1 na hoogste topsnelheid te hebben kan het zijn dat ze niet genoeg downforce achter hebben nog reageer retweet
Dat hoeft niet. Het kan uit betekenen dat de vleugel niet goed werkt.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:27 schreef aesop het volgende:
[..]
Veel vleugel en hoogste topsnelheid? Ik vat m niet. Dat is dan toch positief?
Ah nu snap ik de opmerking van Mol.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Het kan uit betekenen dat de vleugel niet goed werkt.
Of dat die Honda gewoon teringsnel isquote:Op maandag 18 februari 2019 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Over kleur gesproken, de Renault lijkt toch anders geel te zijn dan vorig jaar... Of zie ik ze vliegen?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Was ook het eerste dat ik dacht bij het zien van de auto....
Dan zouden ze nog steeds veel drag moeten hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat kan ook. Alleen bevestigd Daniil Kvyat dan weer het tegendeelquote:Op maandag 18 februari 2019 15:31 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Of dat die Honda gewoon teringsnel is
Ik stel me zo voor dat ie in ieder geval allerlei eigenschappen heeft die nieuw zijn voor RBR: ook na alle tests die ze (ongetwijfeld) het afgelopen jaar op testbanken en simulaties hebben gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:31 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Of dat die Honda gewoon teringsnel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |