Er zijn in totaal 5 compounds, waarvan er drie meegenomen worden naar de races.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Krijgen de ultra en hypersoft de C4/C5? Of wordt dit weer bepaald per gp.
Dat is oud en klopt niet. Ze hebben nu mee 2 witte banden, 1 gele en 2 rode (plus inter en wet) en tijdens de races gaan we naar een rood/geel/wit schema (rood zachste band, wit hardste) waarbij de banden per race verschillend zijn (rood kan dus soft zijn het ene weekend en het andere weekend hypersofts).quote:
Maar de 5 compounds kloppen wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is oud en klopt niet. Ze hebben nu mee 2 witte banden, 1 gele en 2 rode (plus inter en wet) en tijdens de races gaan we naar een rood/geel/wit schema (rood zachste band, wit hardste) waarbij de banden per race verschillend zijn (rood kan dus soft zijn het ene weekend en het andere weekend hypersofts).
10 sec penalty!quote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
oh ik dacht qua compounds nog wel. Sorry voor de valse info dan.
Ze zijn inderdaad wel voor dit jaar naar 5 compounds gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar de 5 compounds kloppen wel.
Die overeenkomen met de genoemde compounds van vorig jaar. Alleen worden ze nu C1 t/m C5 genoemd.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel voor dit jaar naar 5 compounds gegaan.
Klopt welquote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
oh ik dacht qua compounds nog wel. Sorry voor de valse info dan.
Ja maar de kleurstellingen zoals in dat plaatje kloppen dus niet, daar ging het mij meer om.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die overeenkomen met de genoemde compounds van vorig jaar. Alleen worden ze nu C1 t/m C5 genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |