beetje zoals Koefnoen destijds. eerst dacht je dat het grappig was, toen kreeg je verwachtingen en bleek het eigenlijk helemaal niet zo leuk en ik vrees dat als je nu terugkijkt het allemaal knudde isquote:Op zondag 24 februari 2019 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond 'm vorige week ook vrij matig.
Maar misschien ligt mijn verwachtingspatroon gewoon te hoog.
Alleen de verteller. Hugo van den Loonschen Duinen (Dit huis, dit vervloekte huis, het is een hel gelijk) is volgens mij Jules Croisetquote:Op zondag 24 februari 2019 20:51 schreef Rianne84 het volgende:
Hij is de stem in villa volta in de efteling
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het overigens een prima aflevering
Ik kijk elke aflevering van de Luizenmoeder minstens twee keer. Juist als je weet hoe grappen later uitgewerkt gaan worden zie je als je nog een keer kijkt het voorspel, en wordt het nog briljanter.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:
[..]
beetje zoals Koefnoen destijds. eerst dacht je dat het grappig was, toen kreeg je verwachtingen en bleek het eigenlijk helemaal niet zo leuk en ik vrees dat als je nu terugkijkt het allemaal knudde is
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het overigens een prima aflevering
smaken verschillen. gelukkig maar. veel kijkplezier !quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik kijk elke aflevering van de Luizenmoeder minstens twee keer. Juist als je weet hoe grappen later uitgewerkt gaan worden zie je als je nog een keer kijkt het voorspel, en wordt het nog briljanter.
Nee dat is Jules Croisetquote:Op zondag 24 februari 2019 20:51 schreef Rianne84 het volgende:
Hij is de stem in villa volta in de efteling
netjes netjes. Was zeker niet de beste aflevering en vond die van vorige week ook matig.quote:
Qua humor, ja. Qua behandelde onderwerpen vond ik het misschien wel een van de sterkste.quote:Op maandag 25 februari 2019 08:14 schreef TheVulture het volgende:
Deze was inderdaad de minst sterke van het seizoen, maar desalniettemin nog steeds prima van kwaliteit....
Op welke manier ondervind jij er hinder van als anderen doen waar ze zin in hebben en lekker elke grap of zin analyseren?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:45 schreef RipCity het volgende:
Echt overdreven hoe mensen elke aflevering helemaal gaan analyseren op grappen/kwaliteit.
Gaan jullie ook elke afleveirng van Kees&co en oppassen en kinderen geen bezwaar e.d. zo analyseren? Soms is het goed, soms gewoon leuk, soms iets minder. Die hele analyses en dat het nu al over moet zijn e.d.
Wat was er homofoob aan dan? Ik neem aan dat je als je voorleest gewoon leest wat er staat en niet zelf maar een beetje de tekst gaat verdraaienquote:Op zondag 24 februari 2019 22:50 schreef Andros het volgende:
Gemiste kans inderdaad. De kracht van de serie is herkenbaarheid op het schoolplein en dat natuurlijk wat uitvergroot. Een schooldirecteur die openlijk geilt op jonge moeders, een juf die de homofoob uithangt? Beide lijkt me in het echte leven genoeg om als ouder klacht in te dienen bij politie en instanties.
ook niet via kijk.nl?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef praadje het volgende:
Ik kijk Handhavers want ik kan alle commerciele zenders hier bekijken en terugkijken alleen 6 kan ik niet terugkijken.
Dus Luizenmoeder kijk ik straks na Albertooooooo.
Mogelijk kijkt praadje ongeveer hetzelfde tv als ik: met een basispakket zonder mediabox, waarbij met een Chromecast teruggekeken wordt. Daar kan je wel de NPO en RTL mee terugkijken, maar geen SBS.quote:
Dat kan wel in jouw geval. Gewoon via je pc of laptop casten.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mogelijk kijkt praadje ongeveer hetzelfde tv als ik: met een basispakket zonder mediabox, waarbij met een Chromecast teruggekeken wordt. Daar kan je wel de NPO en RTL mee terugkijken, maar geen SBS.
Ik neem de niet-RTL/NPO-programma's, waarvan er een redelijke kans is dat ik ze wil zien, gewoon op.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat kan wel in jouw geval. Gewoon via je pc of laptop casten.
Wat bedoel je dan met terugkijken via de Chromecast? Voor mij is dat gewoon het gemiste programma naar de tv casten en niet iets opnemen. Iets opnemen doe je met een slimme functie van je tv of op ouderwetse manier. En dan moet het dus wel in je tvpakketje zitten.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik neem de niet-RTL/NPO-programma's, waarvan er een redelijke kans is dat ik ze wil zien, gewoon op.
Nope, op geen enkele manier.quote:
Nee, ik kijk vanuit het buitenland via de schotel en de commerciele zenders kijk ik direct of kijk ik terug via een vpn verbinding. Maar dat gaat alleen met 6 niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mogelijk kijkt praadje ongeveer hetzelfde tv als ik: met een basispakket zonder mediabox, waarbij met een Chromecast teruggekeken wordt. Daar kan je wel de NPO en RTL mee terugkijken, maar geen SBS.
via kijk.nl kun je wel programma's downloaden via downloadgemist en ze dan kijken, is wel iets mindere kwaliteit maar ach we raken een beetje offtopic.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, op geen enkele manier.
[..]
Nee, ik kijk vanuit het buitenland via de schotel en de commerciele zenders kijk ik direct of kijk ik terug via een vpn verbinding. Maar dat gaat alleen met 6 niet.
Analyse aan.quote:
Dat zou de absolute cringe zijn geweest. En dan ook echt, ik had dan de tv uitgezet.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor verrassingselement had het leuk geweest als het juist wel een ECHTE BNer is
Thanks voor de tip maar meestal als er iets is op 6 wat ik wil zien kijk ik 'live' of de andere dag in de herhaling op 9. En programma's van de andere zenders kijk ik terug.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Devil010 het volgende:
[..]
via kijk.nl kun je wel programma's downloaden via downloadgemist en ze dan kijken, is wel iets mindere kwaliteit maar ach we raken een beetje offtopic.
De Vlaamse Luizenmoeder is trouwens ook nog best te pruimen, al moet je er niet teveel mee gaan vergelijken, de grappen etc ken je natuurlijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |