Volkert staat wel op de castfoto van het tweede seizoen. De foto hierboven is alleen uit de eerste afleveringquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik hoop dat Matthis een blijvertje is... hij staat wel niet op de foto, maar dat stond Volkert ook niet.
Ben ik met je eens. Het thema wordt neergezet, mooi opgebouwd en dan is de tijd om en denk je...was dit het nou? Om dan de week er op een ander thema te krijgen. De afleveringen zijn net 10 minuten te kort.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:50 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind de afleveringen vooral iets te kort, juist omdat het soms wat traag op gang komt. Voordat het thema goed en wel aan bod is gekomen is het al afgelopen.
Maar verder moet iedereen eens ophouden met het overanalyseren van elke grap in die serie, dat maakt het er echt niet leuker op. Wat dat betreft snap ik best dat ze met 2 seizoenen zeggen dat het klaar is.
Eensquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:50 schreef Metalfreak het volgende:
Maar verder moet iedereen eens ophouden met het overanalyseren van elke grap in die serie, dat maakt het er echt niet leuker op. Wat dat betreft snap ik best dat ze met 2 seizoenen zeggen dat het klaar is.
Mijn grootste bezwaar tegen de luizenmoeder. De afleveringen zijn zo kortquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:24 schreef ato het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering, ik moest wel lachen hoor.
Eerste aflevering moest ik in komen, maar het was inderdaad te kort.
Slaat inderdaad nergens op nee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn grootste bezwaar tegen de luizenmoeder. De afleveringen zijn zo kort
FUCK IT!!! daar ging mijn drinken.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Japepk het volgende:
Ik vond hem wel wat minder, maar de kleine dingetjes blijven zo leuk. Helma, Anton en Ank zijn geweldige karakters. Alleen weinig 'groter verhaal' deze keer. De Marokkaanse ouders hebben we niet meer gezien, Aggggmed niet één keer gehoord. Goed, Ank heeft misschien gerefereerd naar haar slechte huwelijk maar ook niet heel specifiek. De fetisj van Anton kwam een beetje out of the blue en Karel was ook net ietsje té uitvergroot deze keer.
Ik ben benieuwd of we die Matthis nog terug gaan zien dit seizoen. En of we hem en Ank nog een keer op het kopierapparaat aantreffen.
Haha, ik ook. Alleen jammer dat je 'm uitlegtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond de grap die refereerde aan Dutroux de beste denk ik, moest wel lachen toen Anton die Belg afserveerde.
ik heb gisteren gezien dat de belgen ook al een belgische remake gemaakt hebben, met belgische acteurs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond de grap die refereerde aan Dutroux de beste denk ik, moest wel lachen toen Anton die Belg afserveerde.
De Vlaamse versie is al bij aflevering 8....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb gisteren gezien dat de belgen ook al een belgische remake gemaakt hebben, met belgische acteurs.
er staan al scene's online
https://vtm.be/de-luizenmoeder
(duitsland heeft dat ook al, ook een vrijwel een-op-een remake maar met duitse acteurs, maar daarvan staan nog geen scene's online volgens mij)
Ik ookquote:Op zondag 24 februari 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit er weer klaar voor
@:R-woud88 @:haags_kwartiertje @:I.
me2quote:Op zondag 24 februari 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit er weer klaar voor
@:R-woud88 @:haags_kwartiertje @:I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |