het is een vrij landquote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waar is je fruit en groente, zo krijg je geen vitamines binnen.
Erg traag ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete zelfmoordmethode tbh
al jaren niet ziek geweestquote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Klopt, maar je wordt hier ziek door en dat kost ons geld als samenleving
bami gerecht of echt de bami zelf?quote:
betaal toch eigen risicoquote:Op maandag 18 februari 2019 15:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Klopt, maar je wordt hier ziek door en dat kost ons geld als samenleving
quote:
heb energie, poep prima, fap primaquote:Op maandag 18 februari 2019 15:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
van een vitaminetekort word je niet zomaar ziek. Je merkt het aan andere dingen
Prima jongen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb energie, poep prima, fap prima
wat meer kan een mens willen
All a man needsquote:Op maandag 18 februari 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb energie, poep prima, fap prima
wat meer kan een mens willen
Eens. Rommel.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef Cronometer het volgende:
Godver wat haat ik antibiotica. Hele dag door diarree.
Netjes pikquote:
Het gaat om je totaal, hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eet gelukkig geen poffertjes als ontbijt
Blij dat wij niet geneukt hebben danquote:Op maandag 18 februari 2019 15:04 schreef Cronometer het volgende:
Godver wat haat ik antibiotica. Hele dag door diarree.
volgens mij krijg jij ook wat meer kilo's binnenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het gaat om je totaal, hoor.
Ik kan ook de hele dag brood eten met kaas en ham, maar ik weet 100% zeker dat ik meer vitamines binnenkrijg dan jij binnen krijgt.
Waarom zeg je dat man, nu voelt het akward. :squote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hoop echt dat stimo hier weer vaker post heb dat wel gemist
Het valt met deze vorm eigenlijk wel mee, maar voel mij toch niet helemaal lekker zeg maar.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat wij niet geneukt hebben dan
quote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hoop echt dat stimo hier weer vaker post heb dat wel gemist
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nergens is bevestigd dat ik stimo ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |