dat was wel duidelijk hoor toenquote:Op maandag 18 februari 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk iemand hier die toegeeft aan caren
kiwi's appels en aardbeienquote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was is jouw top 3? ik ben zelf zeer te spreken over mandarijnen, bananen en frambozen
Ja, jammer al die posers.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Er proberen een paar dat te doen, maar die maken mij niet boos. Jij kon dat vroeger nog wel, mijn snoop dogje
zullen we elkaar een keer mandarijnen voerenquote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde perzikken, gele kiwi's en mandarijnen
wilder perzikken zijn eng man met die vieze vachtquote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde perzikken, gele kiwi's en mandarijnen
het is vaak duidelijk maar toch caret er hier niemandquote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk hoor toen
je hebt zelf een vieze vachtquote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wilder perzikken zijn eng man met die vieze vacht
jij niet meer hard, ik niet meer zo achterlijk labiel. Ik mis die tijden man.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jammer al die posers.
Weet ik, ik genoot daar ook wel van en labiele vrouwen vinden dat ook altijd heel fijn.. iemand die ze in een hoekje blijven schoppen.
Heb nu vaak wat minder tijd om er ook mijn ziel en zaligheid in te gooien en half werk ben ik geen fan van.
Vroeger was alles beter hequote:Op maandag 18 februari 2019 14:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
jij niet meer hard, ik niet meer zo achterlijk labiel. Ik mis die tijden man.
Bang zijn voor fruitquote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wilder perzikken zijn eng man met die vieze vacht
Ja lijkt me een gezellige en gezonde bezigheid.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we elkaar een keer mandarijnen voeren
alles moet wegquote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens!! als jullie je mandarijntjes eten dan wel of niet al die vieze witte vezels weghalen?
opzouten ermee, vooral die dikke hoeveelheden in het middenquote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens!! als jullie je mandarijntjes eten dan wel of niet al die vieze witte vezels weghalen?
Eens. Mandarijn broers.quote:
EN zo is hetquote:Op maandag 18 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
opzouten ermee, vooral die dikke hoeveelheden in het midden
Weg maar ik ga niet tot in den treuren pulken.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vaak welquote:Op maandag 18 februari 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weg maar ik ga niet tot in den treuren pulken.
ik wel, daarom staan mandarijnen niet in mijn top 3quote:Op maandag 18 februari 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weg maar ik ga niet tot in den treuren pulken.
waarom poffertjes als ontbijt? neem gewoon brood of kwark ofzoquote:Op maandag 18 februari 2019 14:55 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil graag mijn eet lijstje met jullie delen en verwacht wat constructief kritiek
O: 12 stuks poffertjes en Alpro Go on (420 kcal)
T: Niets
L: 2 eieren met gemixte sla, amandelen en augurken en wat olie erin (230 kcal)
T: 4 mint chocola en 2 mandarijntjes (250 kcal)
Ik had het toen erg zwaar na persoonlijke drama, erg fijn dat je daar zo lief gebruik van hebt gemaakt.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter hemaar na jou kwam crip nog en dat was ook een makkelijke maar ik vond jou wel de leukste hoor wat dat betreft.
Het is vies man.quote:
Nee, laat ze er op vaak.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
poffertjes en kwark is een beetje hetzelfde als een diet cola nemen bij je big mac menuquote:Op maandag 18 februari 2019 14:55 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil graag mijn eet lijstje met jullie delen en verwacht wat constructief kritiek
O: 12 stuks poffertjes en Alpro Go on (420 kcal)
T: Niets
L: 2 eieren met gemixte sla, amandelen en augurken en wat olie erin (230 kcal)
T: 4 mint chocola en 2 mandarijntjes (250 kcal)
Had geen brood en kwark maakt mijn maag zo zuur. Qua kcal kon het ook prima.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom poffertjes als ontbijt? neem gewoon brood of kwark ofzo
Geen probleem girlfriend ik exploit graag mensen hun zwakheden.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik had het toen erg zwaar na persoonlijke drama, erg fijn dat je daar zo lief gebruik van hebt gemaakt.
[..]
Het is vies man.
[..]
Nee, laat ze er op vaak.
BE A MAN BRO
Valt wel mee toch als je yoghurtbeslag gebruikt?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
poffertjes en kwark is een beetje hetzelfde als een diet cola nemen bij je big mac menu
weet ik veel ik heb ze nooit zelf gemaaktquote:Op maandag 18 februari 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch als je yoghurtbeslag gebruikt?
Hoe maakt jouw moeder ze dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb ze nooit zelf gemaakt
Nee, liefje. Het gaat er om wat ik als totaal heb.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
poffertjes en kwark is een beetje hetzelfde als een diet cola nemen bij je big mac menu
Ja zou wel iets moeten minderen met suiker, geef ik je toe.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
tenzij je natuurlijk een suikerbuik wil creëren, dan zou ik nog wat meer poedersuiker erover doen
WAt voor tandjes heb jij in godsnaam?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen probleem girlfriend ik exploit graag mensen hun zwakheden.
Gaan die draadjes dan niet tussen je tanden zitten?
Melktanden. Hoezo?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
WAt voor tandjes heb jij in godsnaam?
Snelle jelle geeft een groter kans op kanker omdat daar acrylamide in zit.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
O: Havermout
T: Zo'n Snelle Jelle met rozijnen
L: 6 boterhammen met pikante kipsalade
T: 1 appel en 2 bananen
A: Gele curry met linzen, ei, broccoli en witte rijst
niks op aan te merkenquote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
O: Havermout
T: Zo'n Snelle Jelle met rozijnen
L: 6 boterhammen met pikante kipsalade
T: 1 appel en 2 bananen
A: Gele curry met linzen, ei, broccoli en witte rijst
sowquote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snelle jelle geeft een groter kans op kanker omdat daar acrylamide in zit.
Waar is je fruit en groente, zo krijg je geen vitamines binnen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks op aan te merken
hier is de mijne
O: 3 boterhammen met roerbakei
T: hélemaal niks
L: 2 broodjes ham en sla
T: hélemaal niks
A: geen idee maar waarschijnlijk iets uit de frituur haha
Bedoelde meer dat hij kanker krijgt van snelle jelle koekenquote:
Daarom heb ik de jumbovariant hahahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snelle jelle geeft een groter kans op kanker omdat daar acrylamide in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |