poffertjes en kwark is een beetje hetzelfde als een diet cola nemen bij je big mac menuquote:Op maandag 18 februari 2019 14:55 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil graag mijn eet lijstje met jullie delen en verwacht wat constructief kritiek
O: 12 stuks poffertjes en Alpro Go on (420 kcal)
T: Niets
L: 2 eieren met gemixte sla, amandelen en augurken en wat olie erin (230 kcal)
T: 4 mint chocola en 2 mandarijntjes (250 kcal)
Had geen brood en kwark maakt mijn maag zo zuur. Qua kcal kon het ook prima.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom poffertjes als ontbijt? neem gewoon brood of kwark ofzo
Geen probleem girlfriend ik exploit graag mensen hun zwakheden.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik had het toen erg zwaar na persoonlijke drama, erg fijn dat je daar zo lief gebruik van hebt gemaakt.
[..]
Het is vies man.
[..]
Nee, laat ze er op vaak.
BE A MAN BRO
Valt wel mee toch als je yoghurtbeslag gebruikt?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
poffertjes en kwark is een beetje hetzelfde als een diet cola nemen bij je big mac menu
weet ik veel ik heb ze nooit zelf gemaaktquote:Op maandag 18 februari 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch als je yoghurtbeslag gebruikt?
Hoe maakt jouw moeder ze dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb ze nooit zelf gemaakt
Nee, liefje. Het gaat er om wat ik als totaal heb.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
poffertjes en kwark is een beetje hetzelfde als een diet cola nemen bij je big mac menu
Ja zou wel iets moeten minderen met suiker, geef ik je toe.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:
tenzij je natuurlijk een suikerbuik wil creëren, dan zou ik nog wat meer poedersuiker erover doen
WAt voor tandjes heb jij in godsnaam?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen probleem girlfriend ik exploit graag mensen hun zwakheden.
Gaan die draadjes dan niet tussen je tanden zitten?
Melktanden. Hoezo?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
WAt voor tandjes heb jij in godsnaam?
Snelle jelle geeft een groter kans op kanker omdat daar acrylamide in zit.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil graag mijn eet lijstje met jullie delen en verwacht wat constructief kritiek
O: Havermout
T: Zo'n Snelle Jelle met rozijnen
L: 6 boterhammen met pikante kipsalade
T: 1 appel en 2 bananen
A: Gele curry met linzen, ei, broccoli en witte rijst
niks op aan te merkenquote:Op maandag 18 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
O: Havermout
T: Zo'n Snelle Jelle met rozijnen
L: 6 boterhammen met pikante kipsalade
T: 1 appel en 2 bananen
A: Gele curry met linzen, ei, broccoli en witte rijst
sowquote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snelle jelle geeft een groter kans op kanker omdat daar acrylamide in zit.
Waar is je fruit en groente, zo krijg je geen vitamines binnen.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks op aan te merken
hier is de mijne
O: 3 boterhammen met roerbakei
T: hélemaal niks
L: 2 broodjes ham en sla
T: hélemaal niks
A: geen idee maar waarschijnlijk iets uit de frituur haha
Bedoelde meer dat hij kanker krijgt van snelle jelle koekenquote:
Daarom heb ik de jumbovariant hahahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 15:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Snelle jelle geeft een groter kans op kanker omdat daar acrylamide in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |