geef jij fooi aan de cassiere? de loodgieter? de postbode?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je weet dat we het toen hadden over fooi.
Niet zo schijnheilig doen meisje. Gewoon real zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bevestigt het alleen maar door erop te reageren want misschien ging het niet over jou
Nee, jezelf wrijven.quote:
Cassiere altijd, loodgieter in natura, postbode zie ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef jij fooi aan de cassiere? de loodgieter? de postbode?
als je dat niet doet ben je gewoon hypocriet hoor
ik denk dat loodgieters eerder een geldfooi zouden willen krijgen van een dikke damequote:Op maandag 18 februari 2019 15:42 schreef Cronometer het volgende:
Cassiere altijd, loodgieter in natura, postbode zie ik niet.
Ik heb geen idee, die van mij geniet enorm.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat loodgieters eerder een geldfooi zouden willen krijgen van een dikke dame
ik ben juist degene die je een goeie one liner gaf en mij negeer je voor iemand met een vriendinquote:Op maandag 18 februari 2019 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik je bae? Wat doe je vanavond?
Ik vind het seksistisch en ongepast.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben juist degene die je een goeie one liner gaf en mij negeer je voor iemand met een vriendin
wat is er seksistisch aan seks willen hebben met een mooi dame?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het seksistisch en ongepast.
Maar wel zin in nu ja.
Met het vinden van een leuke vrouw?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:52 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ook man. Misschien kunnen we elkaar helpen
Oh bedoel je dat..quote:Op maandag 18 februari 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met het vinden van een leuke vrouw?
Jouquote:Op maandag 18 februari 2019 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik je bae? Wat doe je vanavond?
Ja jij hulde je zo frequent in het homofobe dat ik niet verwachtte dat je iets anders bedoelt.quote:
Dat was een act.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij hulde je zo frequent in het homofobe dat ik niet verwachtte dat je iets anders bedoelt.
Vertel eens meerquote:Op maandag 18 februari 2019 15:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
Dat was een act.
Zin in piemels soooow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |