Hier is vorige week ook een nieuwe begonnen, maar ik ga ze pas erkennen als ze een halfjaar hier werkenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
nieuwe werknemer is vorige week begonnen en kwam nu al aanzetten dat hij per ongeluk veel gegevens heeft verwijderd
daar moeten we er meer van hebben
Nah denk dat k het na een half uur wel heb gezien met jequote:Op maandag 18 februari 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gezellig toch? Plannen we een dagje dolfinarium ook in
Dat zou ik ook wel goed kunnenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef xcachet het volgende:
Herman, wat voor werk doe je precies dan? Parkeervergunningen beheren?
Dan neem ik het vanaf dat punt over, vriend. Maken we er iets leuks van.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nah denk dat k het na een half uur wel heb gezien met je
Denk het niet hij duikt de hele tijd weg als je met hem afspreektquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ben een makkelijk en sociaal persoon om mee te pratenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Als je echt mazzel hebt zie je zijn kruin van een grote afstand.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk het niet hij duikt de hele tijd weg als je met hem afspreekt
Pakken we meteen terrasje op het strand hier lekker man. Elkaar insmeren mmmquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neem ik het vanaf dat punt over, vriend. Maken we er iets leuks van.
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je echt mazzel hebt zie je zijn kruin van een grote afstand.
Noel durf ik zonder blikken of blozen voor te stellen aan mijn vriendinquote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk het niet hij duikt de hele tijd weg als je met hem afspreekt
Ik heb mijn haar nu lekker kort en fruitig zelfsquote:Op maandag 18 februari 2019 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag laatst zijn kruin van een grote afstand.
Lekker hoor. Ik ga binnenkort ook maar weer eens, ben al drie maanden niet naar de kapper geweest hahahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar nu lekker kort en fruitig zelfs
Leugens.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ben een makkelijk en sociaal persoon om mee te praten
ik doe een variatie aan dingenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef xcachet het volgende:
Herman, wat voor werk doe je precies dan? Parkeervergunningen beheren?
heb je gerapporteerd. Onbeleefde.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:18 schreef Cronometer het volgende:
ff srs, waar is 2 nutz? Is hij dood
Je bent laat man.quote:
Mijn excuses. Ik ben er nu. Stort je hart uit, wat is er loos?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heb je gerapporteerd. Onbeleefde.
[..]
Je bent laat man.
Maakte mij zorgen, gek. Je bent er toch altijd om 09.01 uur?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik ben er nu. Stort je hart uit, wat is er loos?
Ik denk dat dat wel mee valt. Maar is verschillend.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Maakte mij zorgen, gek. Je bent er toch altijd om 09.01 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |