Van wie krijg ik die appjes danquote:Op maandag 18 februari 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan hebben wij geen platform meer om contact met elkaar te houden
Waar ga je heen?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:34 schreef Flamarande het volgende:
Een uur onderweg en ik ben het nu al zat
Poeeeeequote:Op maandag 18 februari 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
Ik heb pas over 5/6 maanden een keer vakantie
Erhmquote:Op maandag 18 februari 2019 10:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Van wie krijg ik die appjes dan
We kunnen ook tegelijk vakantie houdenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:35 schreef Solotov het volgende:
[..]
Poeeeee
Ik in juni 2 weken
Zinnnnnn
Ik kom ookquote:Op maandag 18 februari 2019 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
We kunnen ook tegelijk vakantie houden
neuken met de buufquote:Op maandag 18 februari 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
Hallo iedereen, al sinds een tijdje zit ik met een dilemma. Onze zoon van 4 is 's ochtends nogal vroeg actief in z'n slaapkamer. Daar heeft de buurvrouw last van. Het zijn enorm gehorige huizen en wij zelf horen het lawaai niet eens meer. Nu is het dus zo dat ik alles al heb gedaan om haar tegemoet te komen. Bedje van zoon verplaatst. Hem toegesproken, straf gegeven. Maar ben nu wel klaar met de appjes in de ochtend van buuf. Wat zouden jullie doen?
Is ze knap?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
Hallo iedereen, al sinds een tijdje zit ik met een dilemma. Onze zoon van 4 is 's ochtends nogal vroeg actief in z'n slaapkamer. Daar heeft de buurvrouw last van. Het zijn enorm gehorige huizen en wij zelf horen het lawaai niet eens meer. Nu is het dus zo dat ik alles al heb gedaan om haar tegemoet te komen. Bedje van zoon verplaatst. Hem toegesproken, straf gegeven. Maar ben nu wel klaar met de appjes in de ochtend van buuf. Wat zouden jullie doen?
Neuuuuhquote:Op maandag 18 februari 2019 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
We kunnen ook tegelijk vakantie houden
Dierenmishandeling.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gezellig toch? Plannen we een dagje dolfinarium ook in
Die dieren weten niet beterquote:Op maandag 18 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dierenmishandeling.
Waar is onze opper loser 2nutz? Het is werktijd.
Ik wil gewoon je vriend zijn, zo erg is dat toch niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik speel een vuil manipulatief spelletje
Ik niet hoor. Ik heb hem altijd volledig gerespecteerd.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is gewoon zijn nieuwe act omdat eerst iedereen over hem heen liep hier
Ik ook. Zo hoort klb ook te zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik heb hem altijd volledig gerespecteerd.
Mooi gesprokenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:10 schreef Flamarande het volgende:
I dont care who you are where youre from
Hahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
nieuwe werknemer is vorige week begonnen en kwam nu al aanzetten dat hij per ongeluk veel gegevens heeft verwijderd
daar moeten we er meer van hebben
Hier is vorige week ook een nieuwe begonnen, maar ik ga ze pas erkennen als ze een halfjaar hier werkenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
nieuwe werknemer is vorige week begonnen en kwam nu al aanzetten dat hij per ongeluk veel gegevens heeft verwijderd
daar moeten we er meer van hebben
Nah denk dat k het na een half uur wel heb gezien met jequote:Op maandag 18 februari 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gezellig toch? Plannen we een dagje dolfinarium ook in
Dat zou ik ook wel goed kunnenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef xcachet het volgende:
Herman, wat voor werk doe je precies dan? Parkeervergunningen beheren?
Dan neem ik het vanaf dat punt over, vriend. Maken we er iets leuks van.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nah denk dat k het na een half uur wel heb gezien met je
Denk het niet hij duikt de hele tijd weg als je met hem afspreektquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ben een makkelijk en sociaal persoon om mee te pratenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Als je echt mazzel hebt zie je zijn kruin van een grote afstand.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk het niet hij duikt de hele tijd weg als je met hem afspreekt
Pakken we meteen terrasje op het strand hier lekker man. Elkaar insmeren mmmquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neem ik het vanaf dat punt over, vriend. Maken we er iets leuks van.
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je echt mazzel hebt zie je zijn kruin van een grote afstand.
Noel durf ik zonder blikken of blozen voor te stellen aan mijn vriendinquote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk het niet hij duikt de hele tijd weg als je met hem afspreekt
Ik heb mijn haar nu lekker kort en fruitig zelfsquote:Op maandag 18 februari 2019 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag laatst zijn kruin van een grote afstand.
Lekker hoor. Ik ga binnenkort ook maar weer eens, ben al drie maanden niet naar de kapper geweest hahahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar nu lekker kort en fruitig zelfs
Leugens.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ben een makkelijk en sociaal persoon om mee te praten
ik doe een variatie aan dingenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:12 schreef xcachet het volgende:
Herman, wat voor werk doe je precies dan? Parkeervergunningen beheren?
heb je gerapporteerd. Onbeleefde.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:18 schreef Cronometer het volgende:
ff srs, waar is 2 nutz? Is hij dood
Je bent laat man.quote:
Mijn excuses. Ik ben er nu. Stort je hart uit, wat is er loos?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heb je gerapporteerd. Onbeleefde.
[..]
Je bent laat man.
Maakte mij zorgen, gek. Je bent er toch altijd om 09.01 uur?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik ben er nu. Stort je hart uit, wat is er loos?
Ik denk dat dat wel mee valt. Maar is verschillend.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Maakte mij zorgen, gek. Je bent er toch altijd om 09.01 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |