Hoe gaat het met je chickquote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Maar is verschillend.
zijn allemaal hoertjes hierquote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Sinds hoertje @:Isax wil iedereen een gimmick.
jammer dat ik nooit meer cash in huis hebquote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze leggen hun benen open voor een stuivertje
isax?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Sinds hoertje @:Isax wil iedereen een gimmick.
Heel goed, ze is nog niet zat van mij. En met jouw vent?quote:
Kijken 13 jarige meisjes jou ook boos aan als ze je eten bezorgen en je geen fooi hebt omdat geen cash in huis?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jammer dat ik nooit meer cash in huis heb
we hebben het hier al dagelijks over elkaars moeder, ik verwacht dat je in die lange periode afwezigheid iets originelere materiaal hebt bedachtquote:
had 1 keer zo'n awkward jongen aan de deur, had al met ideal betaald en toen ik het eten aanpakte en bedankt zei staarde hij me gewoon aan tot ik de deur dicht deedquote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijken 13 jarige meisjes jou ook boos aan als ze je eten bezorgen en je geen fooi hebt omdat geen cash in huis?
Ja, dat heb ik ook vaakquote:Op maandag 18 februari 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had 1 keer zo'n awkward jongen aan de deur, had al met ideal betaald en toen ik het eten aanpakte en bedankt zei staarde hij me gewoon aan tot ik de deur dicht deed
sindsdien daar niks meer besteld
Ik geef NOOIT fooi tenzij ik echt hele bijzondere service heb gekregen. Laatst bestelde ik een keer eten voor mij en mijn ouders na een dag klussen en ik gaf geen fooi en ze vonden dat echt belachelijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijken 13 jarige meisjes jou ook boos aan als ze je eten bezorgen en je geen fooi hebt omdat geen cash in huis?
Het kan beter moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
isax?
[..]
Heel goed, ze is nog niet zat van mij. En met jouw vent?
Nee sorry, moet er nog in komen. Net als jij.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben het hier al dagelijks over elkaars moeder, ik verwacht dat je in die lange periode afwezigheid iets originelere materiaal hebt bedacht
Meen je dit.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef NOOIT fooi tenzij ik echt hele bijzondere service heb gekregen. Laatst bestelde ik een keer eten voor mij en mijn ouders na een dag klussen en ik gaf geen fooi en ze vonden dat echt belachelijk.
#confessionsofamilennial
Ik geef ook nooit fooi alleen net als jou als er uitzonderlijk vriendelijk service is verleend ofzo met uiteten dan doe ik het wel eens.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef NOOIT fooi tenzij ik echt hele bijzondere service heb gekregen. Laatst bestelde ik een keer eten voor mij en mijn ouders na een dag klussen en ik gaf geen fooi en ze vonden dat echt belachelijk.
#confessionsofamilennial
al die volwassenen zijn teleurstelling al gewend dus die lopen gelukkig gelijk weer wegquote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaakprobeer zo vaak mogelijk te bestellen
Wil je daar over praten?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het kan beter moet ik zeggen.
[..]
Nee sorry, moet er nog in komen. Net als jij.
Ik was een tijdje terug bij een uitzonderlijk goed visrestaurant en de ober deed echt zijn uiterste best om ons een goede avond te geven en was heel vriendelijk. Dus die geef ik dan fooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef ook nooit fooi alleen net als jou als er uitzonderlijk vriendelijk service is verleend ofzo met uiteten dan doe ik het wel eens.
Ja en die snappen het denk ik ook. Is al duur die zooi, je betaalt al bezorgkosten (hier tenminste) en dan ook nog fooi. Zo word je eten wel heel duurquote:Op maandag 18 februari 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die volwassenen zijn teleurstelling al gewend dus die lopen gelukkig gelijk weer weg
Waar struikel je nu precies over? Dat ik klus? Dat ik geen cash in huis heb of dat ik mijn ouders nog zie.quote:
het is hier geen amerika, ze verdienen gewoon genoeg godverdommequote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en die snappen het denk ik ook. Is al duur die zooi, je betaalt al bezorgkosten (hier tenminste) en dan ook nog fooi. Zo word je eten wel heel duur
dat je geen fooi geeft.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar struikel je nu precies over? Dat ik klus? Dat ik geen cash in huis heb of dat ik mijn ouders nog zie.
Bij Domino's is afhalen zoveel goedkoper dan laten bezorgen. Dus ik ben laatst mijn bestelling af gaan halenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en die snappen het denk ik ook. Is al duur die zooi, je betaalt al bezorgkosten (hier tenminste) en dan ook nog fooi. Zo word je eten wel heel duur
Dan verdienen ze het ook gewoonquote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij een uitzonderlijk goed visrestaurant en de ober deed echt zijn uiterste best om ons een goede avond te geven en was heel vriendelijk. Dus die geef ik dan fooi.
Jawel, is alweer een tijdje geleden dat ik met jou gepraat heb.quote:
Eens. Als ik cash in huis heb toevallig en het is minder weer wil ik ook nog wel eens wat geven...quote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is hier geen amerika, ze verdienen gewoon genoeg godverdomme
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij Domino's is afhalen zoveel goedkoper dan laten bezorgen. Dus ik ben laatst mijn bestelling af gaan halendoe ik nooit meer. Nu kook ik weer gewoon.
Dan moet ik dus speciaal cash in huis gaan halen voor het uitzonderlijke geval dat ik eens een keer iets bestel. Dan moet ik ergens een tientje gaan pinnen (ik heb al bijna twee jaar niet gepind, gewoon helemaal niet), dat ergens om laten wisselen voor munten en dat maar apart houden voor fooi. Nee dank je de koekoek.quote:
dat had ik ookquote:Op maandag 18 februari 2019 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
lunchdeal pizza met drinken voor 5 eu.
soms hebben ze wel eens van die actieweken dat je pizza voor 3 euro kunt krijgen in de middag, dat waren pas goeie pauzes tijdens de middelbarequote:Op maandag 18 februari 2019 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]? doe ik nooit meer? omdat het gewoon vies is?
Ben er gisteren nog geweestlunchdeal pizza met drinken voor 5 eu. De losse pizza normaal is 11 eu ofzo
Ik doel niet alleen op bezorgen, ook op het feit dat je in een restaurant niet zomaar fooi geeft.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan moet ik dus speciaal cash in huis gaan halen voor het uitzonderlijke geval dat ik eens een keer iets bestel. Dan moet ik ergens een tientje gaan pinnen (ik heb al bijna twee jaar niet gepind, gewoon helemaal niet), dat ergens om laten wisselen voor munten en dat maar apart houden voor fooi. Nee dank je de koekoek.
Waar verdienen ze fooi voor? Ze stappen op hun brommertje en rijden hier naartoe nou poe poe. In Nederland zit fooi al inbegrepen in het salaris en anders moeten ze maar een andere baan zoeken.
Niet verwacht van jou ditquote:Op maandag 18 februari 2019 11:36 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind Nederlandse mensen een beetje gierig hoor
Ik geef de postbode toch verdomme ook geen fooi, die werkt harder dan een pizzakoerier hoor. Iedereen doet gewoon z'n werk en krijgt daar naar verhouding voor betaald.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:36 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind Nederlandse mensen een beetje gierig hoor
Jij doet zeker ook 50/50 op je eerste date/quote:Op maandag 18 februari 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef de postbode toch verdomme ook geen fooi, die werkt harder dan een pizzakoerier hoor. Iedereen doet gewoon z'n werk en krijgt daar naar verhouding voor betaald.
ik vind dat onzin, ze toen toch gewoon hun werkquote:Op maandag 18 februari 2019 11:37 schreef Cronometer het volgende:
ook op het feit dat je in een restaurant niet zomaar fooi geeft.
Yea dat zijn wel traktaties dan :8quote:Op maandag 18 februari 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms hebben ze wel eens van die actieweken dat je pizza voor 3 euro kunt krijgen in de middag, dat waren pas goeie pauzes tijdens de middelbare
Maar was prachtig weer toch? al is de zon best eng uiteraard.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat had ik ook
en nee ik moest naar buiten was eng
Nee maar ik vind het wel waanzin als vrouwen niet op z'n minst de rekeningdans doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij doet zeker ook 50/50 op je eerste date/
brrrquote:Op maandag 18 februari 2019 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yea dat zijn wel traktaties dan :8
[..]
Maar was prachtig weer toch? al is de zon best eng uiteraard.
Doe ik altijd.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het wel waanzin als vrouwen niet op z'n minst de rekeningdans doen.
Dit klinkt alles behalve eng.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
brrr
oke ik stelde me aan de pizza was lekker en ik heb het lekker in het zonnetje opgegeten op mijn balkon
Ze verdelen hun fooi gekquote:Op maandag 18 februari 2019 11:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef je de koks fooi? die werken veel harder dan de mensen die even het eten komen brengen
Had je me toch weer even voor het lapje gehouden dus snoodaard.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was ook niet eng. Ik was gewoon vervelend.
Mooi woord, hoor je zelden. Dank je wel voor dit stukje taalverrijking op maandagochtend.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je me toch weer even voor het lapje gehouden dus snoodaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |