Ik heb afgesproken dat ik op dinsdagavonden werk. De leidinggevende is verder niet over teamvergaderingen begonnen en ik heb daar ook niet meer naar gevraagd (baal ik nu van).quote:Op maandag 18 februari 2019 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Als jouw teamvergadering op de dag dat je werkt valt wel, anders niet.
1 dag werken = alle voorkomende werkzaamheden op die dag die jullie samen overeengekomen zijn. Als daar volgens jullie allebei de teamvergadering onder valt, dan wel, als jullie allemaal denken dat jij je tijd beter ergens anders aan kan besteden die dag, dan niet.
Dit is ook precies wat mijn logische verstand mij vertelt.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Als jouw teamvergadering op de dag dat je werkt valt wel, anders niet.
1 dag werken = alle voorkomende werkzaamheden op die dag die jullie samen overeengekomen zijn. Als daar volgens jullie allebei de teamvergadering onder valt, dan wel, als jullie allemaal denken dat jij je tijd beter ergens anders aan kan besteden die dag, dan niet.
Dit is mijn eigen mening, niet gestoeld op enige feiten of regels.
Notulen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is ook precies wat mijn logische verstand mij vertelt.
Het staat wel netjes als je de eerstvolgende dinsdagavond even vraagt hoe die teamvergadering verlopen is en of er nog belangrijke zaken naar voren kwamen.
Het hangt ook beetje van je afgesproken werkzaamheden (en je ziektebeeld) af.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:53 schreef Helsinki het volgende:
Ik ben nu al een paar weken 100% ziekgemeld en werk sinds kort 1 dag in de week op arbeidstherapeutische basis. Dit heeft de leidinggevende zo bedacht. Maar, betekent dit dat mijn aanwezigheid tijdens een teamvergadering ook wordt verwacht? Ik dacht zelf van niet, maar begon dit weekend te twijfelen toen iemand erover begon. Iemand enig idee hoe dat zit?
De leidinggevende is nog niet aan het werk maar ik probeer haar straks wel even te bereiken.
Zou je niet eens met de arbo(arts) gaan overleggen?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:53 schreef Helsinki het volgende:
werk sinds kort 1 dag in de week op arbeidstherapeutische basis. Dit heeft de leidinggevende zo bedacht.
Bedrjfsarts, een arboarts is geen leidinggevende aan een reintegratietraject.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:15 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Zou je niet eens met de arbo(arts) gaan overleggen?
Zodat ze onder de ziektewet uit kunnen komen?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:21 schreef tupper het volgende:
zie hier waarom werkgevers steeds meer zzp-ers inhuren, tijdelijke contracten en payroll
Nee van zeikerige werknemers.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Zodat ze onder de ziektewet uit kunnen komen?
Teamoverleg is ook werken. Dus als je afspraak met de bedrijfsarts is om 8 uur in de week therapeutisch te gaan werken kan je die tijd dus aftrekken van die 8 uur.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:53 schreef Helsinki het volgende:
,
Ik ben nu al een paar weken 100% ziekgemeld en werk sinds kort 1 dag in de week op arbeidstherapeutische basis. Dit heeft de leidinggevende zo bedacht. Maar, betekent dit dat mijn aanwezigheid tijdens een teamvergadering ook wordt verwacht? Ik dacht zelf van niet, maar begon dit weekend te twijfelen toen iemand erover begon. Iemand enig idee hoe dat zit?
De leidinggevende is nog niet aan het werk maar ik probeer haar straks wel even te bereiken.
EDIT ... zou dit maar eens gaan doen. Lijkt er niet op dat je volgende week 100% 40 uur werkt als je nu therapeutisch 8 uur werkt. Als je richting de 6 weken gaat zal er wel iets ingepland moeten worden met een arbo arts ivm wet poortwachter.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Zou je niet eens met de arbo(arts) gaan overleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Helsinki op 19-02-2019 16:02:49 ]
Ja hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:45 schreef tupper het volgende:
[..]
Nee van zeikerige werknemers.
Tis een teamoverleg en dan moeilijk gaan doen. Ipv te zeiken en direct de regels na te kijken kun je er ook gewoon ff zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |