omdat jou onderbewuste grote verlangens heeftquote:Op maandag 18 februari 2019 05:20 schreef PrisTheShiz het volgende:
Waarom zit ik in de klb sc om 5uur snachts
Jouw!quote:Op maandag 18 februari 2019 05:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
omdat jou onderbewuste grote verlangens heeft
Sterke verantwoording, zou nog een keer lezen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
Moest lachenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende: Kan iemand tardis op komen halen uit de ballenbak
En.. mag je blijven ?quote:
haha lekker caren hoor #FLUTMOD !!!!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
Buurman.. weertje he?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:33 schreef Der_Mann het volgende:
ze hebben onderzoek gedaan en bleek dat ik vorig jaar 190 uur ben thuisgebleven zonder verlof, steeds meer kans op ontslag
nog 1 week jongens, spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |