heb wel memes gemaakt ja, maar gifjes zou ik niet eens weten hoe het moet tbhquote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was jij het? Jij maakte in ieder geval die memes toen
Misschien even een mail sturen naar forum@fok.nl gericht naar vkquote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Laat ik de bal bij jou leggen VK.
Waarom ben jij een meerwaarde voor KLB. Wat doe jij beter voor KLB dan de vorige mods? Hoe zorg jij dat jij een beter KLB achter laat?
Ik zie je constant posts verwijderen, ik zie je op veel plekken met mensen in de clinch raken, ik zie je topics sluiten met een matige sluitpost.
Toen ik daar een topic over opende, en je kwaliteiten als mod nog aardig netjes ter grabbel gooide, had ik binnen no time een ban.
Sukkelquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb wel memes gemaakt ja, maar gifjes zou ik niet eens weten hoe het moet tbh
Was al bang dat we geen besties meer waren en dat je mij een lelijke fifa nerd vondquote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fucking irritant1 april
volgende week kijkdag
[..]
s/o naar azpigod <3
Oke, Reageer niet op mij, reageer op deze algemeenheid. Doe alsof iemand die jij mag, deze vragen stelt. Doe inderdaad alsof ik stront ben. Ga je gang. Ik ben bij deze niets meer dan een strontvlieg met aids. Pak deze vragen in z'n algemeenheid.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte me bij jou te moeten verantwoorden, dat doe ik wel bij mensen die ik wel respecteer.
Heb gisteren 17,5km gelopen en heb nu pijnquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon die sokken aan en gaan?
Ik kom niet in die mailbox, maar als hij lekker over me wil janken moet hij dat vooral doen jaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien even een mail sturen naar forum@fok.nl gericht naar vk
pls je bent toch gwn een knappe dbs nerd?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was al bang dat we geen besties meer waren en dat je mij een lelijke fifa nerd vond
Meloenenquote:
Haha n00bquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb wel memes gemaakt ja, maar gifjes zou ik niet eens weten hoe het moet tbh
Ooit wel eens een discussie geprobeerd te voeren door een mail naar een noreply mailadres te sturen?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien even een mail sturen naar forum@fok.nl gericht naar vk
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Loserpool is een zielige kut club dat alleen maar teert op het verleden en fake trots
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
pls je bent toch gwn een knappe dbs nerd?
forum@fok.nl bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ooit wel eens een discussie geprobeerd te voeren door een mail naar een noreply mailadres te sturen?
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ooit wel eens een discussie geprobeerd te voeren door een mail naar een noreply mailadres te sturen?
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oke, Reageer niet op mij, reageer op deze algemeenheid. Doe alsof iemand die jij mag, deze vragen stelt. Doe inderdaad alsof ik stront ben. Ga je gang. Ik ben bij deze niets meer dan een strontvlieg met aids. Pak deze vragen in z'n algemeenheid.
9/11 is de schult van Israel.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Idd
Dat mailadres voor constructieve feedback is een grotere verzinsel sinds 9/11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |