Only a select fewquote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij flirt ook met alles en iedereen hè. Ik ben klaar met je.
Dit is toch een en al verantwoording of watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
nee man snap dat danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is toch een en al verantwoording of wat
Heb ooit een antwoord terug gehad en kreeg toen een unbanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Idd
Dat mailadres voor constructieve feedback is een grotere verzinsel sinds 9/11
10 euroquote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok sorry ik bedoelde het niet verkeerd
Nou, je lijkt je er anders nogal wat van aan te trekken als ik alle posts zo lees.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
Man man manquote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik trap hier niet meer in!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Only a select few
Alleen de knappe, maar dat is meer om mijn winkansen een beetje te spreiden
xcachet volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef xcachet het volgende:
Maar wie ben ik met deze conclusie hè.
Heyquote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij flirt ook met alles en iedereen hè. Ik ben klaar met je.
Enige dat het mij opleverde was een geforceerde #anoniem dus ik brand mijn vingers er niet meer aanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ooit een antwoord terug gehad en kreeg toen een unban
heb ik niks mee te makenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hermann, krijg nog 110 euro van m.
Een verantwoording waarom hij zich niet verantwoordt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is toch een en al verantwoording of wat
MAAR IK CARE NIETquote:Op zondag 17 februari 2019 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een verantwoording waarom hij zich niet verantwoordt.
Oke, duidelijk. Jij stapt uit de crew om redenen die voor jou belangrijk zijn. Prima.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kan het beste je gewoon gaan gedragen jaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enige dat het mij opleverde was een geforceerde #anoniem dus ik brand mijn vingers er niet meer aan
die heb je alquote:Op zondag 17 februari 2019 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok pm je rekeningnummer maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |