Enige dat het mij opleverde was een geforceerde #anoniem dus ik brand mijn vingers er niet meer aanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ooit een antwoord terug gehad en kreeg toen een unban
heb ik niks mee te makenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hermann, krijg nog 110 euro van m.
Een verantwoording waarom hij zich niet verantwoordt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is toch een en al verantwoording of wat
MAAR IK CARE NIETquote:Op zondag 17 februari 2019 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een verantwoording waarom hij zich niet verantwoordt.
Oke, duidelijk. Jij stapt uit de crew om redenen die voor jou belangrijk zijn. Prima.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet genoodzaakt enige verantwoording af te leggen. Sterker nog -> Admins waren in de perfecte positie om me 'af te straffen' op mijn gedrag, toen ik besloot uit de crew te stappen, en toen vroeg terug te mogen komen.
Ze lieten me terugkomen zonder me aan te spreken op enig gedrag. Of ja, ik mag van yvonne geen topics meer van ONZ wegplukken om ze in KLB te sluiten, soit.
Voel echt 0,0 drang om me vervolgens bij wie dan ook te verantwoorden hoor![]()
Oh no, een anonieme vreemdeling op het internet vind dat ik kut ben. Wat een tragedie
Je kan het beste je gewoon gaan gedragen jaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enige dat het mij opleverde was een geforceerde #anoniem dus ik brand mijn vingers er niet meer aan
die heb je alquote:Op zondag 17 februari 2019 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok pm je rekeningnummer maar
De SC? Alleen monopoly vroeg om die verantwoording hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
De SC die zich roemt over 'niet caren' doe snoeihard gaat caren om 'verantwoording' op een online forum![]()
Mooi wel.
Ga maar ff douchenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
De SC die zich roemt over 'niet caren' doe snoeihard gaat caren om 'verantwoording' op een online forum![]()
Mooi wel.
Ik naai niemand voor elke nies erbij. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk geen enkele post van jou richting mij genote, puur omdat ik ook op jou inga, dan vind ik dat niet fair.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Jij stapt uit de crew om redenen die voor jou belangrijk zijn. Prima.
Natuurlijk, ik ben blij. Ja ik ben een anonieme vreemdeling. Hoera, dansen!
Je komt terug. En wederom toon je niet tegen kritiek te kunnen, terwijl je KLB modereert. Daar mogen mensen kritiek op de mods hebben. Ook als je een weekban krijgt. Dan mag het inderdaad onfraai met een doodsverwensing zijn. Ho oef boink. Welkom op KLB.
Als je dat belachelijk en raar vindt, dan moet je moderator worden op DEF of op OUD of 40+
In KLB en ONZ krijg je wel vaker users die iets roepen. En ik slik mijn bans altijd wel. Ik vind het vaak wel vervelend als ik ze 12 uur later krijg. En daar mail ik dan over. Voor verheldering. Maar dan alsnog slik ik ze.
Ik weet ook dat ik morgenavond weer een ban heb. Hoort er bij. Recalcitrant en debiel? Grote kans van wel ja. Maar als jij er niet tgen kan en bij elke nies in FA topic iedereen er bij naait, dan moet je je afvragen of je wel op de goede plek zit?
Mwah. Je moet gewoon weten wie en wat je moet negerenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan het beste je gewoon gaan gedragen ja
Ik ben het zelden met zo'n kutwijf eens, maar zij heeft een punt nu. Het gaat niet om de SC. En schaar niet iedereen onder mij. Ik ben 100 keer beter dan de rest van deze tering proleten in de SC.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
De SC? Alleen monopoly vroeg om die verantwoording hoor.
Prachtigquote:Op zondag 17 februari 2019 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Mooi wel.
ik zoek je opquote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Monopoly het volgende:
En schaar niet iedereen onder mij. Ik ben 100 keer beter dan de rest van deze tering proleten in de SC.
Lief!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn. Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt.
Ik ben nog wel kwalitatief een stukje beter thoquote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met zo'n kutwijf eens, maar zij heeft een punt nu. Het gaat niet om de SC. En schaar niet iedereen onder mij. Ik ben 100 keer beter dan de rest van deze tering proleten in de SC.
Ha ha haquote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met zo'n kutwijf eens, maar zij heeft een punt nu. Het gaat niet om de SC. En schaar niet iedereen onder mij. Ik ben 100 keer beter dan de rest van deze tering proleten in de SC.
monopoly is echt de droeftoeter van de userfanfarequote:
Ik geloof ditquote:Op zondag 17 februari 2019 23:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nog groener dan gras op de eerste lente ochtend
Hoezo ben ik een kutwijf? Wat heb ik gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mono is gewoon een zure ex-kutmodquote:Op zondag 17 februari 2019 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een kutwijf? Wat heb ik gedaan.
Jij bent wel een kutwijf hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een kutwijf? Wat heb ik gedaan.
je frikandel was niet speciaal genoeg??quote:Op zondag 17 februari 2019 23:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had mijn vriendin vandaag ook besteld
Ben nu weer single
Rtquote:Op zondag 17 februari 2019 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
monopoly is echt de droeftoeter van de userfanfare
wij kunnen hem slechts onze voetstappen laten zien
Gelukkig, was bezorgd.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef Kiid het volgende:
Voor degene die het zich afvroegen; inmiddels ben ik naar de wc gegaan
Alleen hier en alleen als ik daar even zin in heb.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een kutwijf hoorno hate
moira zit daar vrijwillig gek genoegquote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
We hoeken ‘m en dan bevrijden we Moira uit zn kelder!
Echt ongelooflijk hoe je een frikandel kan verpestenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nu weer single
Heb ooit door jou zo'n saterol besteld, gore meukquote:Op zondag 17 februari 2019 23:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nu weer single
Dat verklaart. Hij heeft vast en zeker mijn notes gelezen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mono is gewoon een zure ex-kutmod
Level 2.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Kiid het volgende:
IM LOSING MA MIND 2DAY, YO WHAT THE F CAN I SAY? IM ON ANOTHER LEVEL, A LEVEL YOU CANT PASS
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit door jou zo'n saterol besteld, gore meuk
Terwijl het zo simpel is. Maak er een hard korstje omheen en je hebt de beste snack op aarde. Na satérol dan, maar die speelt vals omdat het leunt op de pindasausquote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk hoe je een frikandel kan verpesten
Ja oprotten nuquote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn nederige excuses voor alle narigheid die ik vanavond heb geuit.
Geen probleem, maak het maar goed met een ban!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn nederige excuses voor alle narigheid die ik vanavond heb geuit.
Wat nou weerquote:
Tot volgende week vriendquote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen hier en alleen als ik daar even zin in heb.
Er is niks lekkerders dan datquote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit door jou zo'n saterol besteld, gore meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |