Nouquote:
Ik ben precies hetzelfde behalve dat ik niet vlogquote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene vlogger die zich militant verzet tegen elke vorm van beweging.
Oh ja, hulpbehoevend.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene vlogger die zich militant verzet tegen elke vorm van beweging.
En anders een week later, dat gebeurt ook gewoonquote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat komt morgen pas als de fa's wakker zijn
Ik voel niet de behoefte me bij jou te moeten verantwoorden, dat doe ik wel bij mensen die ik wel respecteer.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Laat ik de bal bij jou leggen VK.
Waarom ben jij een meerwaarde voor KLB. Wat doe jij beter voor KLB dan de vorige mods? Hoe zorg jij dat jij een beter KLB achter laat?
Ik zie je constant posts verwijderen, ik zie je op veel plekken met mensen in de clinch raken, ik zie je topics sluiten met een matige sluitpost.
Toen ik daar een topic over opende, en je kwaliteiten als mod nog aardig netjes ter grabbel gooide, had ik binnen no time een ban.
Oh, maar die weet toch iedereen al lang.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef LompeHork het volgende:
"Godver ik kan niet reporten want ik heb geen account, xcachet loopt mijn achternaam te posten daar, dat kan ik niet hebben"
Nee, Loserpool is een zielige kut club dat alleen maar teert op het verleden en fake trotsquote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zijn jullie ook fans van die speler van Liverpool, ene Van Dijk?
Harde tepelsquote:
Ja fucking irritantquote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LekkerDaar?
En hoezo ben je nog niet verhuisd dan, reis je nu steeds op en neer koekoek
s/o naar azpigod <3quote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen so terwijl wij bij elkaar zouden zijn als mono niet dwars had gelegen
En die VKgedoe ook nog tussendoor, godverdomme mooiquote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Laat ik de bal bij jou leggen VK.
Waarom ben jij een meerwaarde voor KLB. Wat doe jij beter voor KLB dan de vorige mods? Hoe zorg jij dat jij een beter KLB achter laat?
Ik zie je constant posts verwijderen, ik zie je op veel plekken met mensen in de clinch raken, ik zie je topics sluiten met een matige sluitpost.
Toen ik daar een topic over opende, en je kwaliteiten als mod nog aardig netjes ter grabbel gooide, had ik binnen no time een ban.
Waarom niet? Gewoon die sokken aan en gaan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan momenteel geen stap zetten
Hier op fok is alles mogelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En anders een week later, dat gebeurt ook gewoon
Awquote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook maar dat is vooral omdat ik weet hoe cachet eruit ziet
HAHA GRAPJEEE XDquote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fucking irritant1 april
volgende week kijkdag
[..]
s/o naar azpigod <3
Bradley van D. weet van niets.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maar die weet toch iedereen al lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |