quote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En toen kwam de blauwe Twingo en die bostte 'm kapot.
Geniet ervanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Mn ah verkocht pizza's voor een euro, vier gekocht
En buiten is het nu koud en slaat die global warming dus nergens op, zie je wel. Beide fabeltjes verzonnen door de roverheidquote:
Aw, jeetje Crackie. Zo vol liefde. Dankjewelquote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef Crack_ het volgende: [..] Mensen kunnen hun ogen toch dicht doen Volgens mij heb jij best lekker figuur
Je verwacht het niet als je een relatie hebt/gehadquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aw, jeetje Crackie. Zo vol liefde. Dankjewel
Ik was sarcastisch.
Ik had bijna dezelfde gekocht maar wilde niet lukken met bonuskaart dus alles teruggebracht en eten besteldquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, heb helemaal geen zin in diepvriespizza maarja koopdrang
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je verwacht het niet als je een relatie hebt/gehad
Pardon, ik denk niet dat ik daartoe in staat ben. Het was een kut modje en ik heb alleen gezegd dat hij als user leuker en rebelser was.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:24 schreef SideEffect het volgende: [..] Dus jij bent de schuldige prof, jij hebt dit monster gecreëerd
True, fuck de overheidquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
En buiten is het nu koud en slaat die global warming dus nergens op, zie je wel. Beide fabeltjes verzonnen door de roverheid
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had bijna dezelfde gekocht maar wilde niet lukken met bonuskaart dus alles teruggebracht en eten besteld
Er is ook weinig voor nodig om een man geil te krijgenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je verwacht het niet als je een relatie hebt/gehad
Poëtisch weer 8/10quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef LompeHork het volgende:
HEIL TWINGO
HEIL HILVERSUM
HEIL HET DERDE RIJK
HEIL BRADDIE DE DERDE!
Waar roep ik dat dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Maar VK, wij liggen elkaar niet, dat is duidelijk. Waarom haal je er altijd andere dingen bij? Ik beoordeel je puur op je handelen. Bij mij schreeuw je dat ik vanuit achter van alles hoor, waarom?
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef LompeHork het volgende:
HEIL TWINGO
HEIL HILVERSUM
HEIL HET DERDE RIJK
HEIL BRADDIE DE DERDE!
Je voert een dappere strijd vriend en dat waardeer ik. Ik hoop dat jouw account wordt gespaard en dat je niet Azpilicueta achterna gaatquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Maar VK, wij liggen elkaar niet, dat is duidelijk. Waarom haal je er altijd andere dingen bij? Ik beoordeel je puur op je handelen. Bij mij schreeuw je dat ik vanuit achter van alles hoor, waarom?
Ja gewoon doen bij twijfel zeggen ze altijd als je toch al in de rij staatquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik stond in de rij wel echt idioot te twijfelen of ik er vier moest kopen maarja fuck it die shit blijt toch goed JA TOCH
Wel fucking zin in pizza nu
Had laatst bezoek en die ging helemaal loco met BEERUUUUS BEEEERUUUS naar mn katquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is ook weinig voor nodig om een man geil te krijgen
Zet alleen maar DBS op en je bent het al
Doelde eigenlijk op de kliko maar miss hebben wij niet dezelfde humor. Kon de grap van Noel en mij ook niet echt waarderenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is een auto, maar ik snap de verwarring
Heb ik nergens in voorgaande topics geroepen. Je mag de posts er graag bijhalen om mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In eerdere topics riep je dat. Nu inderdaad niet.
Als jouw kat op Beerus lijkt dan ben je #GOALSquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had laatst bezoek en die ging helemaal loco met BEERUUUUS BEEEERUUUS naar mn kat
Nee niet doen zeggen ze bij twijfelquote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gewoon doen bij twijfel zeggen ze altijd als je toch al in de rij staat
Gooi er een pizza in nadat je de oven hebt vrijgemaakt
dat was mij inderdaad ontgaanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op de kliko maar miss hebben wij niet dezelfde humor. Kon de grap van Noel en mij ook niet echt waarderen
Snel, verwijder je postsquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ik nergens in voorgaande topics geroepen. Je mag de posts er graag bijhalen om mijn ongelijk te bewijzen.
Prima, maar dat vergt terugzoeken en ik kan niet bij verwijderde posts, maar ik ga daar de komende dagen ook prima achter aan. Deal.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ik nergens in voorgaande topics geroepen. Je mag de posts er graag bijhalen om mijn ongelijk te bewijzen.
Is vast niet zo sterk hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jouw kat op Beerus lijkt dan ben je #GOALS
De bende van ellende is compleet.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah daar is het braddie sausje en zijn vaste fanschare ook nog
Daarom zei ik als je al in de rij staat erbijquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee niet doen zeggen ze bij twijfel![]()
En nee, en ik loog, moet nog beginnen met koken yolo
Was ik daarvoor ook al thoquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jouw kat op Beerus lijkt dan ben je #GOALS
Ik heb twee posts van je verwijderd vandaag, allebei posts waarbij je iemand aan probeerde te sporen de polsen door de snijden, verder niks. Dus je zoektocht zal niet echt heel verhinderd zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, maar dat vergt terugzoeken en ik kan niet bij verwijderde posts, maar ik ga daar de komende dagen ook prima achter aan. Deal.
Nee, heb meer zin in zalm en dat moet opquote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom zei ik als je al in de rij staat erbij
Oei, tijd voor pizza dus
WACHT.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, maar dat vergt terugzoeken en ik kan niet bij verwijderde posts, maar ik ga daar de komende dagen ook prima achter aan. Deal.
Kan jij niet eens samen met hem gaan hardlopen?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah daar is het braddie sausje en zijn vaste fanschare ook nog
Dat is zo goed als onmogelijk. De enige sterker dan de God of destruction(s) is Jiren. Lijkt me sterk dat Crack haar kat ook maar iets in de buurt komt van die powerlevelquote:
Prima. Is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb twee posts van je verwijderd vandaag, allebei posts waarbij je iemand aan probeerde te sporen de polsen door de snijden, verder niks. Dus je zoektocht zal niet echt heel verhinderd zijn
Ik zie het wel komen
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb een verschrikkelijke blessure aan mijn knie.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan jij niet eens samen met hem gaan hardlopen?
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WACHT.
Deal.
iDeal.
Thuisbezorgen.
Thuisbezorgd.
Bezorgd.
Zorg.
HUUUUUH?
Thuisverzorgd. Zoals B. Van Dijk het noemde.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WACHT.
Deal.
iDeal.
Thuisbezorgen.
Thuisbezorgd.
Bezorgd.
Zorg.
HUUUUUH?
Kan momenteel geen stap zettenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is al buiten adem als hij van de bank naar de koelkast moet lopenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
hahaha shit, okay die is wel grappigquote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thuisverzorgd. Zoals B. Van Dijk het noemde.
Dat mag ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb meer zin in zalm en dat moet op
Misschien morgen als middageten
Godver.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thuisverzorgd. Zoals B. Van Dijk het noemde.
Gvd hard gewordenquote:
Tsja, er zou jou zoveel sieren wat je niet doet. Misschien wat minder kankeren en minder doodsverwensingen, dan zou je tenminste net kunnen doen alsof je iemand met een beetje niveau bent.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima. Is goed.
Tip: Volgende keer niet verwijderen, maar de tekst aanpassen. Dan ziet iedereen wie wat modereert. Dat zou je sieren.
shots firedquote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is al buiten adem als hij van de bank naar de koelkast moet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |