Oh ja shitquote:Op maandag 18 februari 2019 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu had je moeten zeggen HOU JE BEK BITCH IK PAK JE GODVERDOMME HOER
Geniet ervanquote:Op maandag 18 februari 2019 00:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik haal nu al een emmer glijmiddel en pijnstillers in huis.
Was je maar voor altijd klaar met typen met die rattenklauwtjes van jequote:
Vond je dat gemeen? Eerder gewoon grappig.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zag je dat, een gemene sneer naar mij? zeg er wat van!
Sow hallo heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je maar voor altijd klaar met typen met die rattenklauwtjes van je
Je hebt me nooit gezien thoquote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Voor mij iig niet
Op dit soort uitspraken worden vriendschappen gebouwdquote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terwijl het zo simpel is. Maak er een hard korstje omheen en je hebt de beste snack op aarde. Na satérol dan, maar die speelt vals omdat het leunt op de pindasaus
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je maar voor altijd klaar met typen met die rattenklauwtjes van je
Heeft ie t bij jou geprobeerd?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Denk wel dat Zosk het serieus bij ieder chickie hier geprobeerd heeft
Nee hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Crack_ het volgende:
And then somequote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Iedere mannelijke user heeft zijn kansen hier wel gepoogd natuurlijk. Je zou gek zijn als je het niet doetquote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Niet bij mij.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Ving jij bot op het moment dat duidelijk werd dat je niet likt?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere mannelijke user heeft zijn kansen hier wel gepoogd natuurlijk. Je zou gek zijn als je het niet doet
Ja tuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft ie t bij jou geprobeerd?
maar jij bent bezet, het is een nette kerelquote:
Gemeen nee, grappig ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond je dat gemeen? Eerder gewoon grappig.
Plsquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rawr
Ik gooi m’n haren los voor jou hihihi
Oh, okayquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere mannelijke user heeft zijn kansen hier wel gepoogd natuurlijk. Je zou gek zijn als je het niet doet
Oh, shit. Nou okay dan neem ik het terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |