Ik neem tips over snacks altijd serieusquote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt naar hem luistert haha
Morgen weer, nu is het tijd om interessant te doenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer kerstkaarten vouwen ipv interessant lopen doen hier
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer kerstkaarten vouwen ipv interessant lopen doen hier
Als jij het zegt wil ik hem ook met een paraplu in z'n aars pakken. Loop ik niet voor weg.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Crack_ het volgende:
Zosk is fucking dominant, echt een baas
Klassequote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem tips over snacks altijd serieus
Daar kan ik me nog iets bij voorstellenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem tips over snacks altijd serieus
Zeg dat wel iddquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Crack_ het volgende:
Hij is de dominante, dus dit gebeurt eerder andersomquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij het zegt wil ik hem ook met een paraplu in z'n aars pakken. Loop ik niet voor weg.
mezelfquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef SideEffect het volgende:
Wie vinden jullie de knapste mannelijke user?
Ja houd je kutbek dan gewoonquote:Op maandag 18 februari 2019 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Komt omdat hij de concurrentie thuis castreertquote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Crack_ het volgende:
Nu had je moeten zeggen HOU JE BEK BITCH IK PAK JE GODVERDOMME HOERquote:
Ik haal nu al een emmer glijmiddel en pijnstillers in huis.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is de dominante, dus dit gebeurt eerder andersom
Wat is dit voor agressiviteit. Bah.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij het zegt wil ik hem ook met een paraplu in z'n aars pakken. Loop ik niet voor weg.
Concurrentie? Zosk?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat hij de concurrentie thuis castreert
Zag je dat, een gemene sneer naar mij? zeg er wat van!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |