quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilHoelang is-ie de bak in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, soms kan het ook wel een mooi effect geven. Ik stoor me er niet enorm aan eigenlijk.
quote:
Schreeuwlelijk wijf.. de hele Appie hier moest dr horen terwijl ze met een dikke buik rondliep met dr zusquote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
DGK Amanda is een typisch voorbeeld van het Aviator model, toch?
Ik heb de optie gevonden. Is wel weer wat gepruts, maar verder kun je in imgur wel handig meer foto's tegelijkertijd uploaden en zonder allerlei captcha gedoe.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tinypic schijnt nogal eens een probleem op te leveren hier. Maakt verder niet uit, maar Imgur heeft inderdaad ook een optie om het formaat te veranderen, die ik zelf nooit gebruik, maar dat terzijde.
Ik heb wel eens wat gelezen hier over jou en je grote verlies. Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tinypic schijnt nogal eens een probleem op te leveren hier. Maakt verder niet uit, maar Imgur heeft inderdaad ook een optie om het formaat te veranderen, die ik zelf nooit gebruik, maar dat terzijde.
Echt, post die eens hier.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou net als die bakroe toen god die was eng eh?
Die heb ik niet meerquote:
Ja precies, het is best een fijne site. Als je het eenmaal doorhebt, blijkt Tinypic ineens een stuk minder waard te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de optie gevonden. Is wel weer wat gepruts, maar verder kun je in imgur wel handig meer foto's tegelijkertijd uploaden en zonder allerlei captcha gedoe.
Die was zo eng.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die heb ik niet meerkreeg de rillingen van dat mens
quote:
Naja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gelezen hier over jou en je grote verlies. Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen.
Maar gisteren keek ik in de postgeschiedenis van een nieuwe user in de cos, en de eerste hit was een forum waar jouw Mary Mouse ook in postte.
Ik vond dat zo'n bizar toeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |