Ahh jawel joh. In de auto overigens wel 1 duurdere, veur de veiligheid.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar die beschermen toch niet tegen de zon
De Mulberry.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die andere tas die je hebt is mooi.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ahh jawel joh. In de auto overigens wel 1 duurdere, veur de veiligheid.
Maar ik raak ze altijd kwijt of ze gaan kapot, vandaar cheap-ass.
Ja, ze gaan kapot omdat ze cheap-ass zijn. Daar zit vooral het verschil in prijs in.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ahh jawel joh. In de auto overigens wel 1 duurdere, veur de veiligheid.
Maar ik raak ze altijd kwijt of ze gaan kapot, vandaar cheap-ass.
4. Inclusief sporttas.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over hoeveel tassen spreken we dan?
Ja,slik.quote:
Jij bent sowieso een beetje zon-fobisch, dat helpt niet echt denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Bij mij niet hoor, kan net zo goed niks op doen ipv een cheap-ass, zie geen moer in de zon
Da's ook weer waar, maar ik vind het ook wel leuk om af en toe nieuwe te kopen en dat is leuker als ze niet zo vies duur zijn. En ook betaalbaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze gaan kapot omdat ze cheap-ass zijn. Daar zit vooral het verschil in prijs in.
Nee hoor vroeger werd ik altijd into de zon geforceerd dus ik ben het echt wel gewend.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een beetje zon-fobisch, dat helpt niet echt denk ik.
Kooddealquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kardashian van het oosten noem ik haar altijd
Maar die zijn cool.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee maar ik zou een metalen zonnebril nemen dan voor de warmte, die plastic dingen zijn bloedheet
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
Lekker dan zit ik weer dure zonnebrillen te googelen met m'n skere ass
Ja, ik doe er al gauw een jaar of 8 mee.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, maar ik vind het ook wel leuk om af en toe nieuwe te kopen en dat is leuker als ze niet zo vies duur zijn. En ook betaalbaar.
Die tas gebruik ik 1x in de week, de rest doe ik thuus.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sporttas? Ik blader even heel gauw in het schriftje ...
wacht ff mn zonnebril opzettenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Beetje een bleek zonnetje aan het eind van de middag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Gawd ik dacht dat dat Mars was die eerste fotoik dacht wtf gras
Zo mis.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kardashian van het oosten noem ik haar altijd
Ja is wel zo maar je moet hem dan wel in zijn box doen en zo, ik smijt er nogal mee in de auto altijdquote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedkoop is duurkoop, klopt 9 van de 10 x.
Je zal mobiel zitten, dan ben je met de grootste bundel alsnog alles kwijt met deze grootte.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik zie je als je uitgaat of zo natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo mis.![]()
Je moet me eens zien s'ochtends achter de kruiwagen.
Met een strohoedje op en tuinbroek aan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo mis.![]()
Daarna werd het gauw koud.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Gawd ik dacht dat dat Mars was die eerste fotoik dacht wtf gras
Ja ik doe er heel zuinig mee, altijd netjes opbergen en niemand mag er aanzittenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar je moet hem dan wel in zijn box doen en zo, ik smijt er nogal mee in de auto altijd
Werkelijk overal die lelijke vliegtuigstrepen. Echt zó irritant.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben jullie het bedrijf al verkocht eigenlijk?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo mis.![]()
Oeh ... teamsport?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die tas gebruik ik 1x in de week, de rest doe ik thuus.
Doe ik braaf en van die box is inderdaad geen drol meer over.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar je moet hem dan wel in zijn box doen en zo, ik smijt er nogal mee in de auto altijd
Oh noo Drééeetje juniorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Buurvrouw draait van die volkse muziek trouwensik ging stuk vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |