Nee dat dacht ik erna ook, al kan de hele wereld ze nu ook zien soort vanquote:
In de COS ???? Oh dat is mij onbekend,,, maar goed een enkele post wederzijds ...quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gelezen hier over jou en je grote verlies. Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen.
Maar gisteren keek ik in de postgeschiedenis van een nieuwe user in de cos, en de eerste hit was een forum waar jouw Mary Mouse ook in postte.
Ik vond dat zo'n bizar toeval.
Jawel, maar je zou het hier dan posten puur om d'r uit te lachen of belachelijk te maken. Dat is wat ik er niet tof aan zou vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik erna ook, al kan de hele wereld ze nu ook zien soort van
Snap ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja.Ik heb er verder geen moeite mee als mensen er over beginnen hoor.
Ik zie het als een jump intentiequote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
50 jaar geleden waren ze aan het testen voor de maanmissies. Even buiten spelen:
[ afbeelding ]
Sta jij ook op datingsites?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik erna ook, al kan de hele wereld ze nu ook zien soort van
Deze techniek nam 2x een vlucht.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
50 jaar geleden waren ze aan het testen voor de maanmissies. Even buiten spelen:
[ afbeelding ]
Vrij bizar ja. Het feit dat ik haar via FOK! ontmoette en we wat met elkaar kregen trouwens ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik vond het alleen zeer toevallig. Ik kijk nooit meer in de cos.
Deze user viel mij alleen op, en zodoende.
Net te laat dan,ik zat al achter de bank.Maar ben er nu weer.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef TillyB het volgende:
[..]want die meneer op de foto heeft ook een behoorlijke cakelaag op, wou FF al waarschuwen voor deukjes
achter de bank?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Net te laat dan,ik zat al achter de bank.Maar ben er nu weer.
Banden sparenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
Williams begint het seizoen goed.Auto niet klaar voor de eerste testdag.
Is code voor Second Love.quote:
Wie ?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza Interpol 'm al gevonden heeft.
Neh, ik heb 't al opgegeven.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza Interpol 'm al gevonden heeft.
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij bizar ja. Het feit dat ik haar via FOK! ontmoette en we wat met elkaar kregen trouwens ook.
Het leven is onvoorspelbaar.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilIk had dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 18-02-2019 00:17:28 ]
Ze heeft wel heel veel kleren aan en ik zie een aap. Weet je zeker dat dit onze leider niet is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |