Ja hij zei dat ik de groeten kreeg. Jij zegt toch dattie de groetjes thuis moet doen of niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Oei, Mono zegt wat en ik doe huilie huilie. Hey als mod zou ik beter moeten weten maar nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Vind het weer typisch dat je iedereen over een kam scheert hè. Maar ga deze discussie niet eens met je aan.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijn
Waarom is water nat. Als je maar hard genoeg jankt dan is er een hoop mogelijk op fokquote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
waarom was vk mod af en nu weer terug?
Ja hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hij zei dat ik de groeten kreeg. Jij zegt toch dattie de groetjes thuis moet doen of niet dan?
Voor watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mn duim voor andere dingen nodig
mag isax daarom weer in klb?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is water nat. Als je maar hard genoeg jankt dan is er een hoop mogelijk op fok
Blijkbaar anderhalf jaar aan SC hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dit voor gejank over Kwark dan, wat heb ik gemist
Duimworstelenquote:
Voortaan maar niet meer de groetjes thuis doen dan als je m'n groetjes niet terug wilquote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen
Oeiquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, we hebben al genoeg dikke wajongers hier
ZE MAG AL IN KLB KIID JE BEGRIJPT MIJN VRAAG VERKEERDquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, we hebben al genoeg dikke wajongers hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |