quote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, godver.
Ik heb nergens gezegd dat ik op mezelf wil. Chloro vroeg gewoon of ik al op mezelf woonde of niet. Jij maakt ervan dat ik niet kan/wil.
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar tegenin gaan geloven die mensen toch niet.
Mja, snap t ergens wel. Het is het meest zelfstandige wat je ooit hebt gedaan en dan denk je dat dat het is toch. Ik vond mezelf ook zo fucking volwassen als 13jarige, echt what thequote:Op zondag 17 februari 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijn
Ja echt vet moeilijk dat scrollenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus wat een lijst, ga echt niet zoeken hoor
Is zijn moeder toch, beetje wat Leandra voor die ene tokkie dakdekker isquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Je lijkt echt een wijf.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Uiteindelijk komt het wel goedquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, snap t ergens wel. Het is het meest zelfstandige wat je ooit hebt gedaan en dan denk je dat dat het is toch. Ik vond mezelf ook zo fucking volwassen als 13jarige, echt what the
HÉ VET RAAR ER ZIJN MENSEN ALS ER IETS MET VANILLEKWARK ISquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb mn duim voor andere dingen nodigquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja echt vet moeilijk dat scrollen![]()
Of ben je een aap dat je geen duim hebt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |