Balen.....quote:Op maandag 18 februari 2019 13:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hmm ze hebben alleen de kniebandage, niet de enkelbandage
Geniet lekker van het zonnetje!
Gaafquote:Op maandag 18 februari 2019 13:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt blij meeLief is mogelijk in het buitenland op de verjaardag van zijn broer. Als dat zo is ga ik gewoon zelf!
Ja maar ze gaat nog naar haar moeder vandaag en die heeft miss nog wel, dus als dat zo is komt ze vanaaf nog ff brengenquote:
Lief!quote:Op maandag 18 februari 2019 14:03 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja maar ze gaat nog naar haar moeder vandaag en die heeft miss nog wel, dus als dat zo is komt ze vanaaf nog ff brengen
Leukquote:Op maandag 18 februari 2019 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...)F5%2F25%23p185085427
Dat hebben ze vorig jaar ook al gedaan......maar toen kon je gewoon door het park lopen.......als je nu in dat bootje stapt met iemand waarmee het niet klikt duren 20 minuten heul langquote:Op maandag 18 februari 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Wat schattigdaten in de Efteling, best een goed idee!
Gewoon als het donker is eruit springen en tussen het decor gaan staanquote:Op maandag 18 februari 2019 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar ook al gedaan......maar toen kon je gewoon door het park lopen.......als je nu in dat bootje stapt met iemand waarmee het niet klikt duren 20 minuten heul lang
OMG jaquote:Op maandag 18 februari 2019 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar ook al gedaan......maar toen kon je gewoon door het park lopen.......als je nu in dat bootje stapt met iemand waarmee het niet klikt duren 20 minuten heul lang
Hmmm klinkt niet als een leuke verliefdheid inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 17:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kreeg ik vanochtend een selfie van haar voor de ingang van disneyland tokio, mijn hart en gedachtes hielden het de rest van de dag niet meer.
Dat is trouwens ook het enige wat ik kreeg weer, geen context if wat dan ook. Misschien druk en krijg ik de rest morgen ofzo, wel aantal keer online en niet gereageerd op mijn complimentje![]()
Ik wil niet meer verliefd zijn
Levensgevaarlijk joh met dat aansturingssysteemquote:Op maandag 18 februari 2019 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon als het donker is eruit springen en tussen het decor gaan staan
Ze heeft het dan ook nog niet gelezen, maar als ze mij echt leuk vond dan zou ze wel direct reageren toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm klinkt niet als een leuke verliefdheid inderdaad
Ja...quote:Op maandag 18 februari 2019 17:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze heeft het dan ook nog niet gelezen, maar als ze mij echt leuk vond dan zou ze wel direct reageren toch?
Denk ik..
Ze zitten in Tokyo lieverd......waar ze 1001 indrukken te verwerken krijgt.......wees blij dat ze je überhaupt die selfie heeft gestuurdquote:Op maandag 18 februari 2019 17:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze heeft het dan ook nog niet gelezen, maar als ze mij echt leuk vond dan zou ze wel direct reageren toch?
Denk ik..
Al eens een slechte date gehad daar dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk joh met dat aansturingssysteem![]()
Dit ja, helemaal als je zoveel moeite moet doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja...
Het komt nogal over alsof jij als een hondje achter haar aan loopt en zij dat wel leuk vindt
Zou niet mijn keuze zijn
Sinds ze op vakantie is stuur ik niks uit mijzelf, en tot nu toe heeft ze dus 3 dagen uit haarzelf iets gestuurd.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja...
Het komt nogal over alsof jij als een hondje achter haar aan loopt en zij dat wel leuk vindt
Zou niet mijn keuze zijn
Dat dan weer niet........maar áls ik daar ga daten kies ik van te voren wel zelf een leukerd uitquote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al eens een slechte date gehad daar dan?
[..]
Dit ja, helemaal als je zoveel moeite moet doen.
Nou dan maar even negeren en wachten totdat ze terug is?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Sinds ze op vakantie is stuur ik niks uit mijzelf, en tot nu toe heeft ze dus 3 dagen uit haarzelf iets gestuurd.
En nogmaals, ze beweerde dat als ik haar zou vragen ze ja zou zeggen, dit zei ze in mijn gezicht etc..
Ik ga haar hier nu niet mee lastig vallen, maar als ik verliefd ben en iemand leuk vind wil ik de hele dag door contact etc..
Ze is op vakantie.....straks als ze weer thuis is hebben jullie vast contact in overvloed......tis nu even lastig maar het komt vast goed!quote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Sinds ze op vakantie is stuur ik niks uit mijzelf, en tot nu toe heeft ze dus 3 dagen uit haarzelf iets gestuurd.
En nogmaals, ze beweerde dat als ik haar zou vragen ze ja zou zeggen, dit zei ze in mijn gezicht etc..
Ik ga haar hier nu niet mee lastig vallen, maar als ik verliefd ben en iemand leuk vind wil ik de hele dag door contact etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |