Ja het was wel heel buitensporig, gaat wel over iemand gewoon...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat Lucia dan niet vraagt of ze een beetje op haar taalgebruik wil letten.
Eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat Lucia dan niet vraagt of ze een beetje op haar taalgebruik wil letten.
Ze werkt wel 6 dagen dat kan je van een hoop andere niet zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:34 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel zelfkennis en dat siert haar, zie haar Facebook Joëlle Fokke. Ik vind het stoer wat ze daar schrijft (20 januari). Geen idee hoe ik dat hier moet plakken dus jullie moeten zelf maar ff loeren als jullie dat willen.
Lucia zegt wel ware dingen maar het is voor de meesten nog 10 stappen te ver. Prima als de leerlingen dat horen, ergens wordt het wel opgeslagen, maar voorlopig zullen ze er weinig mee kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word dan kriegel van daf zalvende van Lucia.
‘Laat die boosheid bij haar, het is haaaar agressie.’
Ja leuk, maar het blijft een eng kind.
Volgens mij wel. Wat vonden jullie er van dat Lucia zei dat ze er ongemakkelijk van werd hoe Whitney naar aandacht vroeg? Weet niet of het handig was om dat uit te zenden. Want het heeft mij nu een beetje bevooroordeeld als ik eerlijk ben. Dat ik nu ook bij dat op het trapje blijven zitten bijvoorbeeld denk; hmmmm is dat puur alleen om aandacht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:51 schreef wisselstroompje het volgende:
Ik vond het een interessante aflevering waar je een aantal deelnemers snel ziet vervallen in hun oude gedrag. Respect voor de deelnemers die hun emotie durfde te tonen. Ben benieuwd of Witney echt op dat stoepje blijft zitten tot de volgende dag
Volgens mij zijn docenten vrij om zelf invulling te geven aan de les. En Griet heeft zelf het schrijven ook op die manier gebruikt, dus denk wel dat die opzet echt haar keus is geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef Allures het volgende:
Ik vond het knap van joelle dat ze het gesprek opzocht over haar weerstand!
En die les van griet vond ik irritant
Het voelde alsof het een beetje expres was als aanleiding om de ellende van de kinderen goed in beeld te kunnen brengen voor de kijker
Ja maar de programmamakers weten natuurlijk goed wie ze vragen en hoe ze dat in beeld brengenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn docenten vrij om zelf invulling te geven aan de les. En Griet heeft zelf het schrijven ook op die manier gebruikt, dus denk wel dat die opzet echt haar keus is geweest.
Zij gaat lastig met iedereen johquote:Op maandag 4 maart 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Lucia en whitney gaan lastig samen lijkt het
Welke?quote:
Ah ja komt ook intens lastig over jaquote:
Lucia begrijpt dit type weerstand niet en dat is de keerzijde van iemand die er eigenlijk geen verstand van heeft, wat niet herkenbaar is voor Lucia kan ze niet begrijpen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Lucia en whitney gaan lastig samen lijkt het
Ja misschien, al hadden ze die verleden jaar ook met die dikke stoner;al was die wat minder sluw misschien nog.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lucia begrijpt dit type weerstand niet en dat is de keerzijde van iemand die er eigenlijk geen verstand van heeft, wat niet herkenbaar is voor Lucia kan ze niet begrijpen.
Je hebt mensen die om zich heen slaan als ze ergens tegen aan lopen en je hebt mensen die manipuleren als ze ergens moeite mee hebben
Inderdaad hetzelfde type. Ook daar kon Lucia niet goed mee omgaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja misschien, al hadden ze die verleden jaar ook met die dikke stoner;al was die wat minder sluw misschien nog.
Ja is ook zo. Is ook lastig denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad hetzelfde type. Ook daar kon Lucia niet goed mee omgaan.
Kan ze op zich ook niks aan doen, gelukkig hebben ze daar het team voor wat het gisteren ook geregeld heeft.
J en je kijkt er daardoor juist na, vooral bij auto's werkt het altijd averechts heb ik het idee.quote:
Er zit iemand vast in de WC en Whitney is drama aan het veroorzakenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat heb ik gemist moest even ijs in de vriezer leggen.
Iemand zit vast op de wcquote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat heb ik gemist moest even ijs in de vriezer leggen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zit iemand vast in de WC en Whitney is drama aan het veroorzaken
Hoe om te gaan met woede was het.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat heeft deze gast nou te leren? Hij heeft wat kuts meegemaakt, dus?
Dat zeggen ze nu, en dat had je zelf ook kunnen verzinnenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het persoonlijk niet zo nuttigquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe om te gaan met woede was het.
Doe eens even rustig aan kameraad, we hebben niet samen geknikkerd hequote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu, en dat had je zelf ook kunnen verzinnen
Hoe om te gaan met woede was het.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Wat minder onvergelijkt zijn is voor sommige wel goed denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het persoonlijk niet zo nuttig
Wel hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aan kameraad, we hebben niet samen geknikkerd he
Nou ja ik kan me op zich voorstellen dat het wel fijn is om te weten dat er meer mensen zijn die iets traumatisch meemaken maar om daar nu een les aan te wijten in de beperkte tijd die je hebt...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe om te gaan met woede was het.[..]
Wat minder onvergelijkt zijn is voor sommige wel goed denk ik.
Echt?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:55 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat een knappe meid, ze heeft die make up en de staart niet nodig
Vermoeiende types ja.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Het valt me pas deze aflevering op dat die met die neusring echt gigantische jetsers heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |