Tim?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:37 schreef Protoplanet het volgende:
Heeft Tim al een introductie gehad?
Lijkt zo'n keurig probleemloos typje
In Nederland ligt de minimale leeftijd in het legale/reguliere circuit op 21 jaar. Zo jong in de prostitutie kan nooit goed zijn voor je ontwikkeling.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
19 en al uit de prostitutie komen.
Ja dat geloof ik ook, goed dat die grens er is dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
In Nederland ligt de minimale leeftijd in het legale/reguliere circuit op 21 jaar. Zo jong in de prostitutie kan nooit goed zijn voor je ontwikkeling.
Vind deze groep sowieso een stuk fijner dan het vorige seizoen (paar uitzonderingen)quote:Op maandag 25 februari 2019 22:03 schreef Protoplanet het volgende:
Eljero (ofzo) is wel een fijne kerel voor de groep
komt over als een fijne jongen ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:03 schreef Protoplanet het volgende:
Eljero (ofzo) is wel een fijne kerel voor de groep
passief-agressiefquote:Op maandag 25 februari 2019 22:09 schreef zoem het volgende:
Joelle kijkt de hele tijd naar beneden. Beetje rare lichaamshouding.
Ja dat is het ook gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:13 schreef Chia het volgende:
Ik snap wel dat het voor Whitney beangstigend is als je probeert een medeleerling te motiveren zich aan zijn voornemen te houden, dat iemand anders dat dan zo erg triggert dat er zich een soort ongecontroleerde boosheid op je begint te richten.
ik heb niet opgelet denk ik, is ze weggestuurd?quote:
Ze bleef buiten zittenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb niet opgelet denk ik, is ze weggestuurd?
ah zoquote:
Ik word dan kriegel van daf zalvende van Lucia.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:13 schreef Chia het volgende:
Ik snap wel dat het voor Whitney beangstigend is als je probeert een medeleerling te motiveren zich aan zijn voornemen te houden, dat iemand anders dat dan zo erg triggert dat er zich een soort ongecontroleerde boosheid op je begint te richten.
Whitney moet niet gelijk dag 2 zich zo focussen op anderen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:13 schreef Chia het volgende:
Tot je ineens een mes tussen je ribben hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word dan kriegel van daf zalvende van Lucia.
‘Laat die boosheid bij haar, het is haaaar agressie.’
Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat Lucia dan niet vraagt of ze een beetje op haar taalgebruik wil letten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:05 schreef Voszje het volgende:
Goed dat Sam & Joëlle zich geneerden toen Evgenia haar excuses aan kwam bieden.Toen Joëlle bij Lucia kwam dacht ik: "Goed bezig", maar helaas verviel ze weer in het gekanker en de agressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |