quote:Op maandag 18 februari 2019 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik begin te jeuken van die "ik-doe-niks-want-ik-vind-het-stom" mentaliteit.
Het hele programma = irritante kutjongerenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik begin te jeuken van die "ik-doe-niks-want-ik-vind-het-stom" mentaliteit.
ja gezien er verleden seizoen zedenzaken bij zaten snap ik deze keuze ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 22:11 schreef Remzz het volgende:
Is ook niet echt een tactische 2e les als je het mij vraagt. Is een beetje vragen om weerstand.
Heb ik even wat gemist?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja gezien er verleden seizoen zedenzaken bij zaten snap ik deze keuze ook niet
Dat is juist het punt. Als iemand pas tegen het eind van het traject in zijn valkuilen stapt heeeft diegene tot die tijd nog niet zoveel geleerd.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:11 schreef Remzz het volgende:
Is ook niet echt een tactische 2e les als je het mij vraagt. Is een beetje vragen om weerstand.
het verleden seizoen?quote:
wat heeft dat met dansen te maken?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja gezien er verleden seizoen zedenzaken bij zaten snap ik deze keuze ook niet
Waar de fok is me teringwater gekquote:
Je staat daar met wildvreemden die je aanraken?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat heeft dat met dansen te maken?
Wat denk je?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat heeft dat met dansen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |