quote:Feel free to visit the fb page “Eurovision Romania”, its full of the romanian public opinions about what happened. Someone even started an avaaz petition for revote.
Eigenlijk heeft ie daar dan ook wel weer heel erg gelijk in.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Greys het volgende:
William trekt zich er weinig van aan zo te zien.
https://twitter.com/willyleeadams/status/1097265209436237824?s=19
twitter:Dannythecat twitterde op maandag 18-02-2019 om 00:15:02@willyleeadams I get it now. William, if you can get on to more juries across Europe and select poor songs, then the UK have a chance of making the top 10. I like what you're doing, keep up the good work. reageer retweet
Dat is racistisch!quote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Greys het volgende:
William trekt zich er weinig van aan zo te zien.
https://twitter.com/willyleeadams/status/1097265209436237824?s=19
Nitwit.![]()
![]()
quote:
Kak.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:30 schreef Greys het volgende:
Ijs_beer zit weer eens IN m'n post te typen.Mobiel zeker?
Maar op zich had ik het zelf kunnen zeggen dus laat dat nitwit maar staan heur.
Dus we weten voortaan niet eens meer wie van jullie wat heeft getypt?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb dat woord dus niet zelf getypt. Maar IJsbeer haalt mobiel de Edit en quote heel soms door elkaar. Whoehoehoeeeeee wat een heerlijke bende. Ik ben zo benieuwd wat ik morgen weer typ.
quote:OMG HATARI IS RIGHT – HATE WILL PREVAIL……
Danny mot de lay-out duidelijker maken voor incompetente modjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb dat woord dus niet zelf getypt. Maar IJsbeer haalt mobiel de Edit en quote heel soms door elkaar. Whoehoehoeeeeee wat een heerlijke bende. Ik ben zo benieuwd wat ik morgen weer typ.
#teamdouzepwa werkt nauw samen. Erg nauw.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus we weten voortaan niet eens meer wie van jullie wat heeft getypt?Dit is nog corrupter dan de Roemeense finale.
Een soort William en Deban dusquote:Op maandag 18 februari 2019 00:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
#teamdouzepwa werkt nauw samen. Erg nauw.
Ik had het kunnen typen dus in feite vulde je m'n onderbewuste gedachten gewoon aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
#teamdouzepwa werkt nauw samen. Erg nauw.
Ihihibih. Let's MOD this!quote:
Jullie zijn veel leuker hoorquote:
quote:The song is crap, but anything is better than the little devil spawn so I'm happy 😃
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:46 schreef Greys het volgende:
De reacties op Twitter zijn ook erg
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor mij het zelfde onverstaanbare gekreun en gewurm maar dan zonder zetel, dus tenzij Krea een stoelfetisjist of zetelfobie heeft maakt het weinig uit welke je stuurt. Denk wel dat ze de laatste versie gebruiken voor de staging in Tel Aviv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |