Waar is dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt een uitnodiging ontvangen.
Vormdipje Slob?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Door dit spel kan je nu geen koers meer neutraal kijken.
De eerstvolgende koers ben ik je slachtoffer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Iemand die de degens durft te kruisen in Omloop Het Volk?
De eer is aan jou om een koers te prikken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De eerstvolgende koers ben ik je slachtoffer.
KBKquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De eer is aan jou om een koers te prikken.
quote:All teams from team-comp got their own leagues in budget-fantasy;
If you wanna add others, they can join by the code;
rrf1
(Both teams with RockRacingFans combined into one leageue)
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kreeg vanochtend gisteravond deze PM van Tomas:
[..]
Maar toch valt het eigenlijk enorm mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Van 2 naar 17 na Oman, pijnlijk.
Dit ga ik even inlijsten jongens. Na Andalucia en de Algarve zal er niet veel van overblijven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Rudicio het volgende:
FOK TUSSENSTAND:
(4) Bravo
(8) Mooiboys
(9) Bertjes Biefstuketers
(17) Owari Da
(20) wimderon
(37) Luicito
(53) Hijo's Rudicio
(59) the gladiators
(88) Frozen-assassin
(98) el-stinho
(152) BackstreetBoysN1Fan
Jij hebt je team al klaar zie ik? Echt simpel of laagdrempelig komt het niet over. Heb me ook nooit in die ranking van ze verdiept.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kreeg vanochtend gisteravond deze PM van Tomas:
[..]
Tbh, dat ploegje heb ik twee maanden geleden voor de lol in elkaar gezet. Verder heb ik geen flauw benul hoe het spelletje werkt. Mijn ploegje bestaat voor 100% uit sprinters. Van Viviani, Matthews en Groenewegen tot Moschetti en Kanter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij hebt je team al klaar zie ik? Echt simpel of laagdrempelig komt het niet over. Heb me ook nooit in die ranking van ze verdiept.
Ik ga lekkerrrrr.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Rudicio het volgende:
FOK TUSSENSTAND:
(4) Bravo
(8) Mooiboys
(9) Bertjes Biefstuketers
(17) Owari Da
(20) wimderon
(37) Luicito
(53) Hijo's Rudicio
(59) the gladiators
(88) Frozen-assassin
(98) el-stinho
(152) BackstreetBoysN1Fan