110.000 ofzo vorige weekquote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Zijn wij de enige die kijken? Veel zal het niet schelen of wel?
NPC Peterquote:Op zondag 17 februari 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Willem stemt FvD, so what Peter? Linkse kut.
Ja hij is een paar ogen vergetenquote:
Dat is langer dan dit programmaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
Willem heeft nog 3 weken te leven ofzo?
sowquote:Op zondag 17 februari 2019 21:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dat is langer dan dit programma
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dat is langer dan dit programma
*gordelquote:Op zondag 17 februari 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Rijdt vHanegem zonder riem met een medische redenen?
een redenen?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
vHanegem?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Eerste keer dat ik keek, meteen ook de laatste keer. Wat een flopshow. Veel open deuren en veel ongemakkelijke stiltes.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
oh t is al afgelopen. Hoe was het?
thanks.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik keek, meteen ook de laatste keer. Wat een flopshow. Veel open deuren en veel ongemakkelijke stiltes.Op een gegeven moment werd het ook een "Ode aan Willem"-show. Jackie en Willem waren de enige pluspunten.
Zoals verwacht wel. Willem levert dus zo'n 50.000 kijkers op zondag avond. WIllemgod.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
146.000. De kleine opleving door WillemGod.
Heeft Jan Slagter al op dit nieuws gereageerd?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Kut kabouter on tour.
https://www.rtlboulevard.(...)olles-zijn-een-setje
@ikweethetooknietquote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Jan Slagter al op dit nieuws gereageerd?
#TotKnoopinjezakdoekquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
John de Wolf
Hedwiges Maduro
Javairo Dilrosun
Peter Heerschop
Theo Janssen
Humberto Tan
@Calandquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
John de Wolf
Hedwiges Maduro
Javairo Dilrosun
Peter Heerschop
Theo Janssen
Humberto Tan
Luizenmoeder.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:49 schreef RamboDirk het volgende:
De Carabao cup gaat deze kijkcijfer hit vanavond kijkers kosten.
Flimmy-Joyd is doorgeselecteerd?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
John de Wolf
Hedwiges Maduro
Javairo Dilrosun
Peter Heerschop
Theo Janssen
Humberto Tan
Zit bij de Carabao cupquote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Flimmy-Joyd is doorgeselecteerd?
EXCLUSIEF GEMELD DOOR VTBL. Kut volk.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Heftige shit...gebroken knieschijf...
Dat gaat alleen lukken als er zo weinig mogelijk mensen kijken.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kom alleen om te haten. VTBL moet kapot.
Kijk jij geen Rondo meer?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat alleen lukken als er zo weinig mogelijk mensen kijken.
Er is nu een bekerfinale in Engeland.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is nu een bekerfinale in Engeland.
De keeper wilde niet gewisseld worden en bleef staan, Sarri smerig mad. TOPSHOW
Dat kijk ik nu ook net, ik wilde eigenlijk Rondo opzetten.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is nu een bekerfinale in Engeland.
De keeper wilde niet gewisseld worden en bleef staan, Sarri smerig mad. TOPSHOW
Weet niet of er zo nog Rondo komt.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kijk ik nu ook net, ik wilde eigenlijk Rondo opzetten.
Jaquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of er zo nog Rondo komt.
Niet zo over El Hamdaoui he vriend, die was beter dan Suarezquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Bij VBTL zijn er nog wel wat gasten uit voetballerij bereid om aan te schuiven, maar het zijn of slechte sprekers, saaie pieten of ze hebben geen tyfus te melden...
El Hamdaoui was vorige een week dieptepunt...
john de wolfquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Drie tweets genot:
https://twitter.com/searc(...)tbl&src=typd&lang=nl
Dat is wel eenquote:
Is dit een Theo-achtige reactie/opmerking?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo over El Hamdaoui he vriend, die was beter dan Suarez
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit een Theo-achtige reactie/opmerking?
Ik heb vorige week niet de hele uitzending gezien...plaatsvervangende schaamte vanwege El Hamdaoui..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Ik mis de tatoeages en de peuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bart heeft ook MSN ook openstaan met Lillian..quote:Op zondag 24 februari 2019 20:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Bart is wel druk bezig op zijn laptop
De films op dit kanaal worden wel steeds beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:JR-style-93
Haar lange haar is 90% van haar aantrekkingskracht..quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen bbwquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Om Theo kun je niet heen, met zijn dikke kop.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Door die Theo komen de anderen niet aan het woord. En in dat boekje van hem vertelt hij niks.
Heb betere afleveringen gezien inderdaadquote:
Is hij er toch weer ingetuind.twitter:DhrRobinZelf twitterde op zondag 24-02-2019 om 21:30:54De eerste afleveringen van #vtbl was Humberto kundig en scherp. Nu is hij weer in late night modus en doe hij na een kutfilmpje weer heel aanstellerig lachen, van zijn stoel opstaan en een rondje lopen uit hilariteit. #vtbl wordt heel slecht zo reageer retweet
Ik zat me af te vragen of FOX daar inmiddels inbreekt met een overzicht omdat ze hopen dat ze dan binnenkort wat beelden mogen laten zien.quote:Op maandag 25 februari 2019 00:40 schreef dennissch het volgende:
Grootste gemis is toch wel in mijn ogen het gebrek aan recente beelden. Nu lullen ze over bijv PSV-Feyenoord maar ze mogen niets laten zien.
Andyquote:Aanstaande zondag staat er weer een nieuwe aflevering van VTBL op het programma. Dit keer is Andy van der Meijde daarin te gast. Naast de oud-voetballer schuiven ook vaste gasten Theo Janssen en Joep van Deudekom weer aan bij Humberto Tan.
Dit is toch ook het programma DRTS?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Andy en Theo zien er allebei uit als een darts speler.
Zou misschien meer succes hebben. Met Koert als presentator en Coos, Langnek en Barney als analisten.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dit is toch ook het programma DRTS?
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:46 schreef Obiekulu het volgende:
Altijd lachen met deze gladde prater. Zou Vitesse er weer in trappen?
Zometeen nog het woord radenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
Bart heeft een zoekopdracht, zodra hij het antwoord heeft kan hij met het belletje rinkelen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Andy had net nog 5 maar nu ineens 17 interlands
Oh das wel leuk.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal volgende week te gast.
#Dagjesmensen
#TotVTBL
Jezus christus wat een vermoeiende vent.. Die kan alles rechtlullen. Wat een gladjanus.quote:
quote:
Ik ben bijna geneigd te kijken, maar die Tan zal wel weer alleen maar in zijn hol kruipen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal volgende week te gast.
#Dagjesmensen
#TotVTBL
Dit gaat binnen 4 weken per direct van de buis.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:23 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht dat dit programma ook niet heel lang nog op de buis zal zijn.
Snap ik ook niets van. Doen ze geen marktonderzoek ofzo? Of alleen intern bij hetzelfde kliekje? Net als dat Bartje nollens geen fantastische carrière op tv tegemoet zal gaan... en dat 90% Nederland zich ergert aan een Simon ‘ik wil hip en de milllenials vertegenwoordigen met kut filmpjes’ zijlemansje.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Van sommige programma's weet j99% van de Nederlanders dat het geen succes gaat worden, en toch wordt het doorgezet in de hoop dat het aanslaat. Waarom doen de programmamakers dit? We hebben al 4 soortgelijke programma's waarvan 1 op hetzelfde tijdstip wordt uitgezonden.
Tan en Twan over een paar weken samen op vakantie
Dit was het eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde dat Louis er zou zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Louis, zie jij parallellen tussen het Ajax van 1995 en het Ajax van nu?
Gewoon een Kleedkamer item waar Van Gaal in trainingspak zijn Ajax tijd gaat bespreken, en na afloop geeft Viggo hem een lolly mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Verder wordt dat natuurlijk 90 minuten zelfkastijding.
ALTIJD TEGEN ONS.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als we gewoon een penalty gekregen hadden was er niks aan de hand geweest
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef Zipportal het volgende:
Komt Bart Nolles ook nog? Of is die net als het tennistafel act moment in het begin geschrapt, speciaal voor ONS ALLER LIOUS.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:19 schreef macca728 het volgende:
Heeft Ajax weleens gewonnen van Porto dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |