Niks discreet verzenden, de postbode kwam bibberend en wel aan je deur.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Plain brown wrapper hadden ze ook nog niet
Of met een rare grijns op zijn smoelquote:Op zondag 17 februari 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niks discreet verzenden, de postbode kwam bibberend en wel aan je deur.
Het leukste topic van 40 plusquote:
Dat loopt bij Mo_Muffin uit zijn neus.quote:
quote:
Zullen we het daar maar even niet over hebben, ik las daar eerder vandaag zulke smerigheden overquote:Op zondag 17 februari 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat loopt bij Mo_Muffin uit zijn neus.
Die dacht .. de zon schijnt en het is wat warmer .. laat ik in een dun jasje 2 Limburgse bergen beklimmen op de fiets ...quote:Op zondag 17 februari 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat loopt bij Mo_Muffin uit zijn neus.
ze kan beter ff die snor weghalenquote:
YW.Top TT.quote:
Nee, trillende vrouwendingen zijn idd beter.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar even niet over hebben, ik las daar eerder vandaag zulke smerigheden over
Trilfunctie uitgezet?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:14 schreef Ranah het volgende:
[..]
en ik maar denken dat mn foon stuk is
Misschien probeert ze dat wel met die staaf.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze kan beter ff die snor weghalen
multifunctioneelquote:Op zondag 17 februari 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien probeert ze dat wel met die staaf.
Je gebruikt hem ook in de keuken als mixer?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gebruikt hem ook in de keuken als mixer?
Neem een massagestaaf ipv een telefoon op trilstandquote:Op zondag 17 februari 2019 19:14 schreef Ranah het volgende:
[..]
en ik maar denken dat mn foon stuk is
Zullen we maar bingo gaan spelen?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer zover, niet bij te houden al die posts.
TT &OP.
multifunctioneel als in wangmassagestaaf en snorweghaler, voor in de keuke? ik zou niet wetenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gebruikt hem ook in de keuken als mixer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |