Nou, de echte Ferry (Janus van Weesenbeeck) heeft na gepakt te zijn door undercoveragenten op de camping in Lommel een paar jaar in de cel gezeten. Maar die is na zijn vrijlating weer doorgegaan en ook betrokken geweest bij de Party King zaak in Best. Inmiddels zit ie ondergedoken, waarschijnlijk in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik daar niet op en het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Het seizoen is een afgerond verhaal. Wie gaan in een nieuw seizoen dan de hoofdrollen spelen? Bijna iedereen zit in de bak, is iets anders gaan doen, of is dood. Dat wordt dus een compleet nieuw verhaal met nieuwe hoofdrollen, dat wordt dus een heel nieuwe serie.
nou er is een behoorlijke cliffhanger naar seizoen 2 toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik daar niet op en het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Het seizoen is een afgerond verhaal. Wie gaan in een nieuw seizoen dan de hoofdrollen spelen? Bijna iedereen zit in de bak, is iets anders gaan doen, of is dood. Dat wordt dus een compleet nieuw verhaal met nieuwe hoofdrollen, dat wordt dus een heel nieuwe serie.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:09 schreef Handleiding het volgende:
[..]
nou er is een behoorlijke cliffhanger naar seizoen 2 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Lammer speelt inderdaad een puike rol!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef egelhond het volgende:
Deze serie bekeken in een paar dagen tijd. Geweldige serie. Op naar seizoen 2.
Goed geacteerd ook. Na de 1e aflevering helemaal niet meer het idee gehad dat ik weer naar de Jumbo reclame aan het kijken was. Frank Lammers speelt zijn rol geweldig goed.
Daarstraks gelezen, behoorlijk wat overeenkomsten met die zaak inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:54 schreef FrankRicard het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)e-tv-serie~a467b657/
Lammers speelde goed, maar bij tijd en wijle zag ik toch de Jumbo-man.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef egelhond het volgende:
Deze serie bekeken in een paar dagen tijd. Geweldige serie. Op naar seizoen 2.
Goed geacteerd ook. Na de 1e aflevering helemaal niet meer het idee gehad dat ik weer naar de Jumbo reclame aan het kijken was. Frank Lammers speelt zijn rol geweldig goed.
Die zin die ze 4 keer achter elkaar moest zeggen was tenenkrommendquote:Op zondag 26 mei 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net gekeken, best een vermakelijke serie alhoewel soms wel wat irritant schrijfwerk (zoals John die eerst de bekentenis aan die Peter laat horen ipv er meteen mee naar Ferry te gaan, en dan hem ook willen aanvallen met een mes ok). Die Anna Drijver is echt vreselijk irritant groep 8 musical niveau, die dreunt dus alleen haar script op zonder er iets van emotie in te leggen, gelukkig waren de lesbische scènes formidabel.
Frank Lammers viel mij ook wel mee in zijn rol ja, kon hem echt zien als Ferry Bouman ipv de debiel van de Jumbo.
Ja dat kwam echt totaal niet overquote:Op zondag 26 mei 2019 11:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die zin die ze 4 keer achter elkaar moest zeggen was tenenkrommend
"Vertel me wat er is gebeurd"
Dat vind ik niet zo.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:27 schreef roos94 het volgende:
Vind Anna Drijver totaal geen lekker wijf. Heeft een mannenkop.
Haha hier in 4 dagen, geweldige seriequote:Op donderdag 20 juni 2019 13:00 schreef tompsv18 het volgende:
Steengoede serie zeg. Hele seizoen in 3 dagen gekeken.
Frank Lammers was echt geweldig, net als Tom Waes trouwens
Hij was toch dood?quote:Op vrijdag 20 september 2019 01:30 schreef W00fer het volgende:
Luther (Raymond Thiry) bevestigd dat hij terugkomt in seizoen 2 en dat de opnames inmiddels achter de rug zijn. Er komt ook een derde seizoen
https://www.rtl.nl/video/55384b22-ccc3-5fc0-70ac-c9f86fcde288/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |