Geschrapt?quote:Op maandag 7 september 2020 10:43 schreef Zipportal het volgende:
Deze vrijdag komt Undercover S1 ook op Veronica. Direct na VI.
Een aflevering van 3 kwartier uitsmeren over 2 uur.![]()
Thnx. Op Netflix op dezelfde tijd?quote:Op zondag 13 september 2020 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Elke zondag rond 20.30 op Eén.
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Daar zijn ze al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, vond ik vorige week ook toen hij op het podium dat liedje zong.quote:Op zondag 13 september 2020 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben ik de enige die de manegehouder best veel vind lijken op Tom Waes?
Dat kan ik niet goed beoordelen, maar volgens Bob is ze dan ook geen Zeeuwse maar speelt ze slechts een Zeeuwse.quote:Op zondag 13 september 2020 21:04 schreef PirE het volgende:
Dat Zeeuws van die Sher is me een partij slecht.
Zijn toch best veel VRT series op Netflix te zien (b.v. Over Water, Eigen Kweek) of bedoel je als co-producent?quote:Op zondag 13 september 2020 21:35 schreef Belg het volgende:
Netflix mag wel vaker samenwerken met de VRT (Vlaamse Radio Televisie) met mij
Ik zei met mij, maar bedoel van mij.quote:Op zondag 13 september 2020 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn toch best veel VRT series op Netflix te zien (b.v. Over Water, Eigen Kweek) of bedoel je als co-producent?
Ja al hebben de Belgen Netflix niet nodig om goede en mooie series te maken.quote:Op zondag 13 september 2020 21:42 schreef Belg het volgende:
[..]
Ik zei met mij, maar bedoel van mij.
Bedoel dat ze samen de handen in elkaar mogen slaan om een serie te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |