quote:In de langverwachte fictiereeks Undercover moeten undercoveragenten Bob Lemmens (Tom Waes) en Kim De Rooij (Anna Drijver) infiltreren in het leven van Ferry Bouman (Frank Lammers), een van de grootste XTC-producenten ter wereld. Ze doen zich voor als koppel en nemen hun intrek in een stacaravan bij de chalet waar Ferry meestal verblijft. Oergezellig, maar ook levensgevaarlijk.
Om Ferry’s vertrouwen te winnen, moeten ze een web van manipulatie spinnen, Ferry’s wantrouwige rechterhand John (Raymond Thiry) opzij zetten en misbruik maken van hun intense vriendschap met Ferry en z'n vrouw (Elise Schaap). Maar hoe langer het duurt, hoe meer de zaak onder hun huid kruipt. Hoe slecht moet je zelf worden om een crimineel te pakken? Wat als je prooi je beste vriend is?
Undercover: vanaf 24 februari elke zondag rond 21.00 uur op Eén.
Prima castquote:Op zondag 24 februari 2019 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgisch Limburg.
Die clown van crimi clowns is er ook bij.
Dit ja.quote:
Gezien zijn uiterlijk en Brabantse achtergrond is die geknipt voor deze rol.quote:Op maandag 25 februari 2019 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
En Frank Lammers doet het best goed
Precies! Dat Brabantse accent van zijn vrouw leek nergens op.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien zijn uiterlijk en Brabantse achtergrond is die geknipt voor deze rol.
Moest dat niet Limburgs voorstellen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Maloney het volgende:
[..]
Precies! Dat Brabantse accent van zijn vrouw leek nergens op.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Maloney het volgende:
[..]
Precies! Dat Brabantse accent van zijn vrouw leek nergens op.
Niet zo gek dus.quote:Elise Schaap was born on September 21, 1982 in Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands.
Lijkt inderdaad meer op een mix van (Belgisch)-Limburs en Brabants.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moest dat niet Limburgs voorstellen?
Dat laatste is ze in alle series waar ze in speelt. Bij de familie Kruys doet ze altijd zo;n Russisch accentquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Niet zo gek dus.
Dat accent vind ik niet zo erg, het is gewoon een irritant praatzieke vrouw.
Ik vind haar ook niet echt goed, al stoort het me bij Undercover (nog) niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
Anna Drijver wat een slechte actrice manmanman
Je moet gewoon brutaal op je doel af zo doen Nederlanders dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
Anna Drijver wat een slechte actrice manmanman
Vandaagquote:Op zondag 10 maart 2019 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet gewoon brutaal op je doel af zo doen Nederlanders dat.
Wanneer gaan we die villa van Lammers zien?
Luther?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Zonder muts is Jurgen onherkenbaar.
Die Italiaanse Limbo![]()
Heerlijke typetjes in deze serie.
Hoe zal Bob & co het probleem met Luther oplossen? Wat vinden jullie trouwens van laatstgenoemde? Ik vind hem doordat hij Hollander is wat minder hij de serie passen.
Verder was het weer een goede aflevering.
quote:
Welke rol Raymond Thiry ook speelt ik noem hem altijd Luther.quote:John is de beste vriend en rechterhand van Ferry Bouman, samen runnen ze één van de grootste xtc-productienetwerken van de wereld.
John is de stille kracht die alle tandwieltjes gesmeerd laat lopen. John is een echte soldaat en voert altijd zijn opdrachten uit ook al is hij het er niet helemaal mee eens. Na de dood van zijn vrouw is hij een tijdje verslaafd geweest aan alcohol, maar tegenwoordig drinkt hij geen druppel meer. De trouw en loyaliteit van John tegenover Ferry zullen tijdens de reeks tot het uiterste getest worden.
Raymond Thiry is een Nederlandse acteur, bekend van de arthousefilm Langer licht en Oorlogswinter (Gouden Kalf voor beste bijrol). Tussen 2010 en 2017 speelde hij de rol van Luther in de veelgeprezen misdaadserie Penoza. In 2018 was Raymond te zien in Bankier van het verzet (Gouden Kalf voor beste film).
Komt over een tijdje ook op Netflix.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn er ergens ook afleveringen terug te kijken? In Nederland zonder VPN dan.
Vrt.nu (had verkeerde gequote)quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Komt over een tijdje ook op Netflix.
Vrt.nuquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn er ergens ook afleveringen terug te kijken? In Nederland zonder VPN dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteerwerk van Anna Drijver blijft toch wel echt een bottleneck.
Is dit ook vanuit NL te bekijken? Normaal ben ik zondagavond alweer in België en kijk ik daar, maar door de Paasvakantie ben ik nog in NL, en hij begint de site over validatie van een Belgisch telefoonnummer te miepen...en dat heb ik niet..quote:
Je kan het downloaden met GemistDownloader.quote:Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is dit ook vanuit NL te bekijken? Normaal ben ik zondagavond alweer in België en kijk ik daar, maar door de Paasvakantie ben ik nog in NL, en hij begint de site over validatie van een Belgisch telefoonnummer te miepen...en dat heb ik niet..
Ah super, dankjewel!quote:Op maandag 15 april 2019 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan het downloaden met GemistDownloader.
Helemaal mee eens. Toch weer een tijdje geleden dat een Nederlandstalige serie na 8 afleveringen m'n aandacht nog weet vast te houden.quote:Op maandag 15 april 2019 16:37 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het een meer dan uitstekende serie
John, Ferry, Danielle, Peter acteren echt fantastischAlleen Anna Drijver blijft een groot minpunt
Nog twee te gaan denk ik?
mee eens, ik was ook heel verbaasd dat dat geen cliffhanger was. Tenzij John op miraculeuze wijze toch niet dood is?quote:Op maandag 15 april 2019 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het een prima serie wat betreft karakters (Vooral Ferrymaar ook Peter, John en inmiddels zelfs Danielle) maar mis wel een beetje echte spanning.
Neem nu die aflevering van gisteren. Hadden ze niet beter de aftiteling gestart na het afspelen van het opgenomen gesprek? Nu weet je al dat het goed afgelopen is.
Zou kunnen maar vind ik niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tenzij John op miraculeuze wijze toch niet dood is?
Toevallig Ernesto Pistone? Vermoord door Dumpert's Kei glad!quote:Op woensdag 17 april 2019 11:46 schreef Pro_Shifty het volgende:
Is gebaseerd op een waar verhaal. Boefje uit Eindhoven. Leuk dat het eindelijk verfilmd is.
Hmm weet niet of ik daar echt op zit te wachten. Vooral benieuwd naar wie daar in meespelen. Drijver hoop ik nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Er komt een tweede seizoen:
https://www.hln.be/showbi(...)-afknallen~a92103a9/
Hebben die mensen geen één of zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:58 schreef Nober het volgende:
Anna en Frank
https://pauw.bnnvara.nl/media/688330
Nee. Van Wesenbeeck. Woonde daar vroeger wel in de buurt.quote:Op zondag 21 april 2019 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Toevallig Ernesto Pistone? Vermoord door Dumpert's Kei glad!
Dit inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2019 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hebben die mensen geen één of zo.Doen alsof 'we' het pas op Netnix kunnen kijken en Pauw die al 5(!) afleveringen heeft gezien.
Ja dusquote:Op zondag 28 april 2019 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Dennis uit het Maaskantje gaat muiten tegen Ferry?
Ja dusquote:Op zondag 28 april 2019 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Ferry is helemaal overtuigd maar het zou me niks verbazen als nu juist Danielle doorkrijgt dat Peter en Anoek niet zijn wie ze zijn. Ook al is het maar omdat Anoek niet meer moet.
Gelukkig keert Ferry terug.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:42 schreef zipcon het volgende:
Wie wil weten welke personages meespelen in het komende seizoen kan het persbericht van de Vlaamse zender een bekijken:
https://www.een.be/underc(...)ercover-zijn-gestart
Ik ookquote:
Zoals ik al zei heb ik me prima vermaakt maar dat is vooral vanwege de rollen, het verhaal mocht wel wat spannender. Laatste aflevering vond ik wat spanning betreft wel goed.quote:Op zondag 28 april 2019 22:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ookprima serie met ijzersterke Ferry, John, Danielle
en de beste: Bob/Peter
Maar eigenlijk vond ik alle rollen ijzersterk op Anna Drijver na
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:56 schreef Zipportal het volgende:
Vanaf vandaag te kijken op Netflix en is trending op Twitter.
Whaha al die nasynchronisatiesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:56 schreef Zipportal het volgende:
Vanaf vandaag te kijken op Netflix en is trending op Twitter.
Ik zie een seizoen 2 als volgt: Ferry krijgt uiteindelijk lage straf vanwege vormfouten en is (samen met Danielle) uit op wraak en gaat dus achter Bob en Kim aan, die zijn inmiddels undercover in een andere zaak.quote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Flitskikker het volgende:
Toch nog een prima maar niet storende cliffhanger, al zal het waarschijnlijk niet veel gevolgen hebben gezien Bobs hoofdrol in seizoen 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Wij NL-ers kennen Waes als presentator, maar hij heeft jaren ervoor al acteerwerk gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:01 schreef Injetta het volgende:
Zit nu in aflevering 4. Het is echt niet onaardig. Die Tom Waes speelt overtuigend. Ik was bang dat het gevoel zou geven naar Waes te kijken die een ‘uitdaging’ deed om te acteren.
Verhaal nodigt uit om verder te kijken. Dat die vrouw van de grote drugsdealer echt volledig niets door heeft, is wat ongeloofwaardig. Maar ja.. voor een Belgische/Nederlandse serie....
Ondertiteling wel aan, want ik versta niks van die Belgen..
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:25 schreef freaky40 het volgende:
Zit inmiddels in aflevering 3, zie je ineens dat pisvee stadion...toch een dik minpuntje...Had gehoopt dat het favoriete clubje van Lammers wel achterwege gelaten zou worden in deze serie, maar helaas...
MadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja deze ga ik ook wel uitzitten, maar er zit toch ergernis op het acteerwerk soms. Of de typetjes die zullen ze niet snappen in t buitenland toch?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:25 schreef freaky40 het volgende:
Zit inmiddels in aflevering 3, zie je ineens dat pisvee stadion...toch een dik minpuntje...Had gehoopt dat het favoriete clubje van Lammers wel achterwege gelaten zou worden in deze serie, maar helaas...
Toch nog internationaal succes voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2019 21:35:42 ]
Ik vind eigenlijk Anna Drijver alleen bar slecht. Die kan echt niet acteren joh. Die mogen ze eruit knikkeren.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja deze ga ik ook wel uitzitten, maar er zit toch ergernis op het acteerwerk soms. Of de typetjes die zullen ze niet snappen in t buitenland toch?
Anyway IMDB gaat tot nu toe uitstekend: 8,1.
Die was inderdaad tenenkrommend slecht. Elise Schaap daarentegen, die speelde echt fantastisch! Rest van de acteurs ook een dikke voldoende.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk Anna Drijver alleen bar slecht. Die kan echt niet acteren joh. Die mogen ze eruit knikkeren.
ja die staat op 1.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk Anna Drijver alleen bar slecht. Die kan echt niet acteren joh. Die mogen ze eruit knikkeren.
Anna Drijver is altijd Anna Drijver wie of wat ze ook speelt. De rest vind ik verrassend goed. Zelfs die Lammers.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Anna Drijver is altijd Anna Drijver wie of wat ze ook speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |