Twitchquote:
Caven v Harms & Barilli v Harris als semi's in Schotland (lol).quote:
Harmsgodquote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Caven v Harms & Barilli v Harris als semi's in Schotland (lol).
quote:
twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 17-02-2019 om 17:55:39If Dimitri beats Cross #PC4 could see the most polite final in the history of sport - which also takes 3 hours to get underway, as Duzza and Dimitri insist on shaking everyone's hands, telling them what a pleasure it is to be here today, and thanking them for their help. reageer retweet
Dat is nog heel ver weg, natuurlijk. Er worden nog enorm veel PC's en ET's afgewerkt tot de WMP-deadline. Durrant moet dat met name lachend kunnen halen (grens ligt ong iets boven de 30.000 meestal). Bij Van den Bergh blijft het afwachten hoe hij bijvoorbeeld volgend weekend weer voor de dag komt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie weet zien we Dimi en Durrant dan wel bij de Matchplay en de Grand Prix.
Dimi gaat in ieder geval binnenkort de top 32 binnenbreken.
DWDD kijk ik niet naar, kom daar af en toe alleen om te HATEN.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee jij kijkt linkse tv Jinek, DWDD en luizenmoeder
Das werelds ouwe Jesse Klaver fanquote:Op zondag 17 februari 2019 18:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DWDD kijk ik niet naar, kom daar af en toe alleen om te HATEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog heeeeel ver weg, maar een WMP-sneakpeak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Geen Van Gerwen.quote:Entries volgend weekend
Four Tour Card Holders, Gary Anderson, Corey Cadby, Michael van Gerwen and Christian Kist will be absent on both days in Barnsley, and will be replaced by the top four players on the Unicorn Challenge Tour Order of Merit, Ritchie Edhouse, Boris Koltsov, Stephen Burton and Shaun Carroll.
Simon Whitlock will be absent at Players Championship 5 and will be replaced in Saturday's event by Dave Prins, who is ranked fifth on the Challenge Tour Order of Merit.
Dimitri komt zelfbewust over. Goed op TV, slecht op vloer. Klasse van beide heren.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:21 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de mensen die het gemist hadden. De laatste fase van de finale + interviews met Glen en Dimitri.
dankquote:Op maandag 18 februari 2019 11:21 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de mensen die het gemist hadden. De laatste fase van de finale + interviews met Glen en Dimitri.
Barneveld gaat niet eens voorbij Beaton komen vrees ik voor mquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc19e5
De loting voor vandaag.
-Zware loting voor De Zwaan met Aspinall.
-Durrant in de bordfinale mogelijk tegen een in form King.
-Turbodarts met Evans v Van der Voort
-Klaasen tegen Wright(lol)
-Weer een pittige loting voor @:Mani89 https://i.gyazo.com/0b39efa3924fa219e9915c56882001e5.png
-Mogelijk Lewis v Joegs in de tweede ronde
-Een koekoekloting voor Raya https://i.gyazo.com/362fdf58597b647fd0322019bc575d8d.png
-Darren Webster v Keegan Brown in R1
Zo vloerpresident Eddie Dootson op de andere stream tegen Harry Ward.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:25 schreef Mani89 het volgende:
TedGod op de stream tegen Tyfus Kanik.
Ik zie hem al, de vetzak.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo vloerpresident Eddie Dootson op de andere stream tegen Harry Ward.
Big was ie al maar ja okeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Harry Ward is niet meer The Hazzard, maar Big H. Oke.
Je andere Godenkind trapt zo af tegen Henderson.quote:
Dat is niet zo mooi want Henderson gooit de laatste tijd standaard 100+ gemiddeldes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je andere Godenkind trapt zo af tegen Henderson.
Ooit op de Grand Slam, vergeten?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is dit voor mensonterende worp, allejezuschristusnogantoe
Uit mijn geheugen gewist, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |