Ah, goed getraind dus, zo lekkerquote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, motiverend zo'n fijne les. Morgen ontspanning en dinsdag weer licht werken.
Ik wilde de discussie niet aanzwengelen of zo een topic handig was, maar het gewoon openen vind ik een mooie zet Elviquote:
Beetje show kan geen kwaadquote:Op zondag 17 februari 2019 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rapalje was gisteren erg leuk.
Inclusief vlammende doedelzak.
Volgens mij spelen Korpiklaani en Heidevolk weer binnenkort. Zag die namen langskomen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze nooit in het westen spelen.
Oh, Loka is wel fan van Heidevolk.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij spelen Korpiklaani en Heidevolk weer binnenkort. Zag die namen langskomen.
Heidevolk heeft zo een provinciale tour toch? In iedere provincie 1 optreden ofzo had ik gelezenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij spelen Korpiklaani en Heidevolk weer binnenkort. Zag die namen langskomen.
Uh....dan moet ik even zoeken, momentquote:Op zondag 17 februari 2019 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, Loka is wel fan van Heidevolk.
En Morrigan op zich ook wel.
Waar zag je het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |