Dat is toch alleen het aantal matches wat nog actief is?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je hebt zo'n zoekfunctie die dat aangeeft.
Edit: Maar dan wel alleen je huidige.
Ja, alleen je huidigequote:Op zondag 17 februari 2019 18:03 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is toch alleen het aantal matches wat nog actief is?
Beide.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Was dat dan van die types die alleen sex wilde, of ook echt iets serieus?
Bv of gewoon geen klik. Niet leuk genoeg.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:05 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Waar ging het dan mis? Foto kwam niet overeen met de werkelijkheid etc.?
Maar die klik heb je toch pas als je elkaar hebt gezien op de eerste date? Als je tijdens het appen geen enkele twijfel hebt over die persoon en je hoteldebotel bent, dan kan die toch in het echt nog wel tegenvallen? Aan de andere kant, als je iemand spreekt waar het niet helemaal vuurwerk is, maar tijdens die date toch wel leuk blijkt te zijn, dan heb je wel een leuk persoon binnen. Kan beide kanten opvallen. Misschien loop je toch juist die ene leuke kerel mis 'omdat ik tijdens het appen geen gevoel had'?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bv of gewoon geen klik. Niet leuk genoeg.
Wat ik hierboven zei was op de date zelf. Maar waarom zou ik met iemand afspreken als het gesprek al naar mijn idee niet leuk is?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:08 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Maar die klik heb je toch pas als je elkaar hebt gezien op de eerste date? Als je tijdens het appen geen enkele twijfel hebt over die persoon en je hoteldebotel bent, dan kan die toch in het echt nog wel tegenvallen? Aan de andere kant, als je iemand spreekt waar het niet helemaal vuurwerk is, maar tijdens die date toch wel leuk blijkt te zijn, dan heb je wel een leuk persoon binnen. Kan beide kanten opvallen. Misschien loop je toch juist die ene leuke kerel mis 'omdat ik tijdens het appen geen gevoel had'?
Omdat iemand op de app minder goed is dan in het echte leven.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zei was op de date zelf. Maar waarom zou ik met iemand afspreken als het gesprek al naar mijn idee niet leuk is?
Ja jammer danquote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Omdat iemand op de app minder goed is dan in het echte leven.
Wat zijn voor jou vooral dan afhakers bij een gesprek?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jammer dan![]()
Kan ik met iedereen wel afspreken.
Geen humor of geen interesse tonen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat zijn voor jou vooral dan afhakers bij een gesprek?
Helemaal mee eens. Als het gesprek goed loopt spreek ik het liefst wel vrij snel af om te zien of er echt een klik is.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef SugeLucky het volgende:
Ik spreek echt alleen maar af als er via de app een klik is. Anders kan je wel bezig blijven met daten.
Als die klik er via de app al niet is, dan denk ik niet dat het veel beter is als je elkaar op date ziet.
Ja inderdaad. Ik probeer dan eigenlijk al dezelfde dag, of anders de volgende dag een dag af te spreken om wat te gaan drinken.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als het gesprek goed loopt spreek ik het liefst wel vrij snel af om te zien of er echt een klik is.
Ik heb 1 keer zo snel afgesproken.... Had ik beter niet kunnen doenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:23 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik probeer dan eigenlijk al dezelfde dag, of anders de volgende dag een dag af te spreken om wat te gaan drinken.
Geen behoefte om eindeloos te appen. Wordt op den duur ook saai en vermoeiend.
Oh ik spreek niet gelijk voor de volgende dag af. Meestal voor een dag of 3 a 4 later.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer zo snel afgesproken.... Had ik beter niet kunnen doen
Waarom hebben ze je dan geliked als ze geen interesse tonenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen humor of geen interesse tonen.
Ja dat vraag ik ze niet :pquote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je dan geliked, als ze geen interesse tonen?
Veel mannen liken zo goed als alles en gaan pas selecteren als ze matches hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je dan geliked als ze geen interesse tonen
Ik kan gewoon een gesprek met iemand hebben maar als er geen humor of scherpe opmerkingen zijn dan houdt het voor mij wel opquote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Veel mannen liken zo goed als alles en gaan pas selecteren als ze matches hebben.
Humor is wel écht super belangrijk inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een gesprek met iemand hebben maar als er geen humor of scherpe opmerkingen zijn dan houdt het voor mij wel op
Tja, soms is het dat of geen enkele match. Kan je achteraf altijd nog iemand een kans geven.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Veel mannen liken zo goed als alles en gaan pas selecteren als ze matches hebben.
Volgens mij heb ik die ook eens geprobeerd, maar kwam echt bijna niemand tegen in de buurt? 50km dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef Prisha het volgende:
Het enige wat ik heb geprobeerd is Happy Pancake. Heb er iemand aan overgehouden waar ik even een paar maanden mee gedate heb. Het aanbod was niet echt geweldig. Maar het was toen net nieuw. Misschien dat er nu wat meer mensen op actief zijn.
Het fijne ervan vond ik dat je heel mooi kon filteren. Die steekwoorden/onderwerpen in de verschillende kleurcategorieën vond ik wel ideaal, kon zo mooi al vooraf zien of iemand een beetje dezelfde interesses had. Zelfs al was er geen profieltekst ingevuld. En het was gratis. Om voor het eerst zoiets uit te proberen wel fijn.
Ik vond het toch wat ongemakkelijk, ben meer van het in real life iemand tegenkomen, vind dat fijner. Ik twijfel of ik nog een keer zo'n datingsite of app ga gebruiken of dat ik het hierbij laat. Voorlopig even niets denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |