Is goedquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 17 februari 2019 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed
Heb net knäckebröd met eiersalade gegeten, heb nu geen zin meer om schoon te maken
Lekker man, met peper?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar
Heb net drie broodjes met filet americain gegeten
Filet americain genotquote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar
quote:Op zondag 17 februari 2019 13:34 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga een broodje kroket eten denk ik
#viesdikquote:Op zondag 17 februari 2019 13:34 schreef Flamarande het volgende:
Komt toch altijd slecht uit ;squote:Op zondag 17 februari 2019 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is sowieso gewoon een klote timing.
Dat was van korte duur he hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 13:34 schreef Flamarande het volgende:
Smerigquote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar
Echt he. Hoor ze hier ook voor mijn huis.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
hoor allemaal kinderen buiten spelen in dit mooie weer
koptelefoon opgezet
waarom gaan ze niet gewoon binnen zitten en fortnite spelen net als de rest van de kinderenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Hoor ze hier ook voor mijn huis.
Geeft je dat geen nostalgisch gevoel of heb jij geen kindertijd gehad als in pijltjes schieten, knikkeren en oorlogjequote:Op zondag 17 februari 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
hoor allemaal kinderen buiten spelen in dit mooie weer
koptelefoon opgezet
Het irritant is ook nog eens hier dat ze tegen de garagedeuren aanschoppen met voetballen dus dat hoor ik door mijn hele huis heen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom gaan ze niet gewoon binnen zitten en fortnite spelen net als de rest van de kinderen
als kind deed ik gewoon volwassen dingen zoals belletje trekkenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft je dat geen nostalgisch gevoel of heb jij geen kindertijd gehad als in pijltjes schieten, knikkeren en oorlogje
staar ze boos aan uit het raamquote:Op zondag 17 februari 2019 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het irritant is ook nog eens hier dat ze tegen de garagedeuren aanschoppen met voetballen dus dat hoor ik door mijn hele huis heen.
Had jij geen ban?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:47 schreef Flamarande het volgende:
Ik zat gisteren in het park tot die kutkinderen kwamen rennen en schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |