Is goedquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 17 februari 2019 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed
Heb net knäckebröd met eiersalade gegeten, heb nu geen zin meer om schoon te maken
Lekker man, met peper?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar
Heb net drie broodjes met filet americain gegeten
Filet americain genotquote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar
quote:Op zondag 17 februari 2019 13:34 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga een broodje kroket eten denk ik
#viesdikquote:Op zondag 17 februari 2019 13:34 schreef Flamarande het volgende:
Komt toch altijd slecht uit ;squote:Op zondag 17 februari 2019 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is sowieso gewoon een klote timing.
Dat was van korte duur he hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 13:34 schreef Flamarande het volgende:
Smerigquote:Op zondag 17 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar
Echt he. Hoor ze hier ook voor mijn huis.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
hoor allemaal kinderen buiten spelen in dit mooie weer
koptelefoon opgezet
waarom gaan ze niet gewoon binnen zitten en fortnite spelen net als de rest van de kinderenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Hoor ze hier ook voor mijn huis.
Geeft je dat geen nostalgisch gevoel of heb jij geen kindertijd gehad als in pijltjes schieten, knikkeren en oorlogjequote:Op zondag 17 februari 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
hoor allemaal kinderen buiten spelen in dit mooie weer
koptelefoon opgezet
Het irritant is ook nog eens hier dat ze tegen de garagedeuren aanschoppen met voetballen dus dat hoor ik door mijn hele huis heen.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom gaan ze niet gewoon binnen zitten en fortnite spelen net als de rest van de kinderen
als kind deed ik gewoon volwassen dingen zoals belletje trekkenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft je dat geen nostalgisch gevoel of heb jij geen kindertijd gehad als in pijltjes schieten, knikkeren en oorlogje
staar ze boos aan uit het raamquote:Op zondag 17 februari 2019 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het irritant is ook nog eens hier dat ze tegen de garagedeuren aanschoppen met voetballen dus dat hoor ik door mijn hele huis heen.
Had jij geen ban?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:47 schreef Flamarande het volgende:
Ik zat gisteren in het park tot die kutkinderen kwamen rennen en schreeuwen
Is dit een metafoor voor rukkenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als kind deed ik gewoon volwassen dingen zoals belletje trekken
Ja kijk maar naar vkquote:Op zondag 17 februari 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met genoeg in mailtjes janken krijg je alles voor elkaar
nee toen deed ik dat helaas nog niet, gewoon naar vreemde huizen gaan en aanbellen en dan snel wegrennen hihihiquote:Op zondag 17 februari 2019 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dit een metafoor voor rukken
Deed ik ook en dat was extra spannend want er woonde zo'n vent die echt rondging met de fiets in het donker om ons te pakken.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee toen deed ik dat helaas nog niet, gewoon naar vreemde huizen gaan en aanbellen en dan snel wegrennen hihihi
Was hij oud en kaal met een huidprobleemquote:Op zondag 17 februari 2019 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deed ik ook en dat was extra spannend want er woonde zo'n vent die echt rondging met de fiets in het donker om ons te pakken.
ja had er ook een keer eentje die achter ons aan kwam rennenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deed ik ook en dat was extra spannend want er woonde zo'n vent die echt rondging met de fiets in het donker om ons te pakken.
Moet jij wetenquote:Op zondag 17 februari 2019 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wat telt, maar ik sta er anders in
Doe hetquote:Op zondag 17 februari 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
zin om morgenochtend een whatsapp naar mijn baas te sturen dat ik niet meer kom en dan mijn telefoon uit te zetten
Maar toen was je niet zo dik en kon je uit zijn grijpgrage pedo-handjes blijven?quote:Op zondag 17 februari 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja had er ook een keer eentje die achter ons aan kwam rennen
dikke mensen kunnen nog gewoon hard rennen maar ze worden snel moequote:Op zondag 17 februari 2019 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar toen was je niet zo dik en kon je uit zijn grijpgrage pedo-handjes blijven?
Beetje als een locomotief, terwijl de eerste trage meters toch funest zijn in zo'n situatiequote:Op zondag 17 februari 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dikke mensen kunnen nog gewoon hard rennen maar ze worden snel moe
ja soms na het sportenquote:Op zondag 17 februari 2019 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ruik jij wel eens aan je onderbroek als je het uitdoet voordat je gaat douchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |