ik verlaat zondag nooit mijn bedquote:Op zondag 17 februari 2019 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ga mijn haar doen en dan lekker boodschappen. Zin in.
dat is overgewaardeerdquote:Op zondag 17 februari 2019 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig zeer productief
Maar jouw messenset hoef je toch niet aan te schaffen, die 30cmdraag je gewoon altijd bij jequote:Op zondag 17 februari 2019 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij helemaal. Ik hoorde dat jij een top notch messenset eist nog voor je overweegt met iemand op date te gaan.
Lekker maatquote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisteren wel een bord friet, 1 mexicano en 8 kipnuggets op ja
Hopelijk kom je daar een leuke meid tegen. De liefde van je leven. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ga mijn haar doen en dan lekker boodschappen. Zin in.
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hopelijk kom je daar een leuke meid tegen. De liefde van je leven. Je weet maar nooit.
Niet met een 30cm stalen vleesmes over straat gaanquote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jouw messenset hoef je toch niet aan te schaffen, die 30cmdraag je gewoon altijd bij je
de overwatch league is ook weer begonnen dus ik heb zo'n 5 uur aan overwatch potjes per dag die ik moet bekijkenquote:
Hij kijkt in de spiegel tijdens het haar doen en heeft z'n liefde al gevondenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hopelijk kom je daar een leuke meid tegen. De liefde van je leven. Je weet maar nooit.
Zal niet het eerste zijn dat smelt in jouw omgeving hehquote:Op zondag 17 februari 2019 12:54 schreef Flamarande het volgende:
Mijn douchegordijn zit in de wasmachine, hoop dat hij niet smelt op 90C
Ik vind jou heel lief. Dank je wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan dat 60 graden niet volstaat danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:54 schreef Flamarande het volgende:
Mijn douchegordijn zit in de wasmachine, hoop dat hij niet smelt op 90C
ze geeft die 2 liter bakken ben & jerry's anders nooit de kans om te smeltenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal niet het eerste zijn dat smelt in jouw omgeving heh
Netjes.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan dat 60 graden niet volstaat dan
Heb je het gordijn besmet met je schimmel?
?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan dat 60 graden niet volstaat dan
Heb je het gordijn besmet met je schimmel?
Oh ja, koetsjeiekroelquote:Op zondag 17 februari 2019 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo het is toch een goed iets, geef dan een compliment ofzo
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal niet het eerste zijn dat smelt in jouw omgeving heh
JIJ MOET NU ECHT UITKIJKEN MONOPOLYquote:Op zondag 17 februari 2019 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ] elke dinsdagavond schijnt ze baby born poppen te verbranden omdat ze zelf geen kinderen kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |