Ja, heb er ook wel eens over gedacht om het te gaan doen, maar mijn lijf houdt dat denk ik niet vol.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
doen is nog leuker, bij edelsmeden kun je vaak cursussen volgen en op de school in Schoonhoven ook in deeltijd en veel youtube kieken https://www.youtube.com/results?search_query=zilverklei
Klopt maar het ging erom dat Hiske gezegt heeft tegen Timtim "ik wil graag een ontwerp voor mijn eigen ring" maar dat heeft Timtim niet doorgegeven aan die mevr alleen dat er een ring voor Fan en hem moesten komen vandaar dat Kriss zei Ego dat ging over Timtimquote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft weer wat te klagen over het maken van de ringen.
Ego-gedoe. Ontwerpen waren al klaar. Wilde graag een eigen ring maken.
Dat had Hiske dus al lang zelf kunnen regelen. Nu krijgt ze het op een presenteerblaadje aangereikt maar madam is nog steeds niet tevreden.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Tim was het aan het regelen voor hem zelf, toen kwam Chris bij Tim die vertelde dat His dit ook zo graag wilde.
TIm heeft toen gevraagd of er ook iets voor His kon komen
Zo is het volgens mij een beetje gegaan
Ze was daar toen ook heel boos over tegen Christel, want die zou het voor haar regelen al heel langquote:Op zondag 17 februari 2019 12:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat had Hiske dus al lang zelf kunnen regelen. Nu krijgt ze het op een presenteerblaadje aangereikt maar madam is nog steeds niet tevreden.
Gevoelig puntje dusquote:Op zondag 17 februari 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was daar toen ook heel boos over tegen Christel, want die zou het voor haar regelen al heel lang
Ik zei toen ook al waarom regelt ze het niet voor haarzelf dan.
Das bij His zo snel, die voelt zich altijd en overal te kort gedaanquote:
Franny vraag aan Shelly om haar haar te verven. In allerlei omwegen zegt Shelly eigenlijk dat ze er geen zin in heeft met dit mooie weerquote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das bij His zo snel, die voelt zich altijd en overal te kort gedaan
Hoorde ik het toch goed, ze vroeg wanneer het weer slecht weer werdquote:Op zondag 17 februari 2019 12:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Franny vraag aan Shelly om haar haar te verven. In allerlei omwegen zegt Shelly eigenlijk dat ze er geen zin in heeft met dit mooie weer
Geweldig die kop van Gerrit als hij Christel nadoetquote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond ook nog deze kleine fittie van gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Christel met Gerrit - 16 februari 2019.
x72iygb
dat zegt ze omdat maaikie dat zo heeft gebracht,van we moeten iedereen iets gunnen dus ook de bus en het kubus.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Shelly zegt dat Jessie een ander niets gunt,
Zo is het toch, iedereen moet eens leren daar om elkaar wat te gunnenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:51 schreef krabje het volgende:
[..]
dat zegt ze omdat maaikie dat zo heeft gebracht,van we moeten iedereen iets gunnen dus ook de bus en het kubus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |