Dank je, ga zo kijken heb deze gemistquote:Op zondag 17 februari 2019 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het gemist heeft, smullen .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Mike en Jessie deel 1 - 17 februari 2019.
x72js3a
Hij mag dat ja hier en daar is hij de kingquote:Op zondag 17 februari 2019 11:50 schreef Dotteke het volgende:
MIke, Mike, Mike, Mike, Mike, Mike, Mike, [ afbeelding ]
Even voor de goede orde:quote:Op zondag 17 februari 2019 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij mag dat ja hier en daar is hij de king![]()
![]()
iemand die hier een antwoord op heeft?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:52 schreef lorrie03 het volgende:
Gaat het plAN VAN jens en merel nog door? dat Jens merel op spectaculaire manier gAAt vragen 1 dag voor tim Frennie gaat vragen?
Dat is andersom net zo... mij boeit het niet zo . hou je toch welke bril je op heb... is over en weerquote:Op zondag 17 februari 2019 12:01 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Wat mij betreft vind ik dit net zo irritant hoor. Dat geluk over elkaar hoeft van mij niet. Mike deed het net ook en toen las ik nergens Jessie boomhut Jessie boomhut Jessie boomhut
Ik denk dat daar de nuance in zit.
Het eenzijdige verslag doen
Nee, geen idee sorryquote:Op zondag 17 februari 2019 12:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
iemand die hier een antwoord op heeft?
Leuk he, kan ook uit euro. Ik ben ook hobbysmid en die klei vindt ik zelf niets. Broos, kostbaar, lekker smeden en branden en smelten. Ben benieuwd naar het eindresultaatquote:
Hoe kijk ik dat? Er staat geen link in.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond ook nog deze kleine fittie van gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Christel met Gerrit - 16 februari 2019.
x72iygb
Vraag me ook af hoe dit verder gaat, lijkt wel kleiquote:
t is zilver en dit brand je ook met vlam of in een oventje op youtube veel filmpjes, het was een hype maar het stopt al weer ( silver clay of gewoon zilverklei) En door het polijsten met een machine of schuurpapier kun je het laten glanzenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe dit verder gaat, lijkt wel klei
Zullen ze dat dompelen in zilver?
Mike doet precies het zelfde gaat al 2 maanden alleen maar over Jessiequote:Op zondag 17 februari 2019 11:50 schreef Dotteke het volgende:
MIke, Mike, Mike, Mike, Mike, Mike, Mike, [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Mike, boomhut, mike boomhut, Mike boomhut, Mike boomhut
[ afbeelding ]
Wat een drammert die Jessie, het is net een klein kind wat zijn zin niet krijgt!quote:Op zondag 17 februari 2019 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Mike, boomhut, mike boomhut, Mike boomhut, Mike boomhut
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |