Ik was gister op station Overveen. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 17 februari 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben in Haarlem, bestelling duurt lang, maar is er wel zo
de jopenkerk!quote:Op zondag 17 februari 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben in Haarlem, bestelling duurt lang, maar is er wel zo
van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 17 februari 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik ben 10 jr FOK!ker vandaag, grgr vanuit patronaat
Mijn hartelijke condoleancesquote:Op zondag 17 februari 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik ben 10 jr FOK!ker vandaag, grgr vanuit patronaat
Eensquote:Op zondag 17 februari 2019 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het had allemaal veel mooier kunnen zijn gister.
Jawel. Ben wel verbaasd over hoe gemoedelijk het eraan toe gaat daar.quote:
uhuquote:Op zondag 17 februari 2019 18:26 schreef phoenyx het volgende:
Mag dit ook gebruikt worden voor avondbagger? Dus wat vrouwen maar dan niet zoals 's nachts met de borsten echt bloot?
Ja? Ik ben niet anders gewend. Er is alleen gezeik als enigszins fanatieke uitsupporters in thuisvakken zitten. Paar jaar terug wel echt gezeik om geweest.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Ben wel verbaasd over hoe gemoedelijk het eraan toe gaat daar.
Tetten!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:26 schreef phoenyx het volgende:
Mag dit ook gebruikt worden voor avondbagger? Dus wat vrouwen maar dan niet zoals 's nachts met de borsten echt bloot?
Ik heb er weinig van gemerkt hoor. Vond het allemaal erg vlot doorlopen etc. Ik kon ook gewoon de hele lange zijde doorlopenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Ik ben niet anders gewend. Er is alleen gezeik als enigszins fanatieke uitsupporters in thuisvakken zitten. Paar jaar terug wel echt gezeik om geweest.
En nu nog. Resulteert in strengere voorwaarden voor grotere "risico" wedstrijden
baggerquote:
Ja klopt. Dat is met mooi weer ook juist zo tof. Staat iedereen met biertje in de hand vlakbij het veld. Slap lullen, spelers gedag zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt hoor. Vond het allemaal erg vlot doorlopen etc. Ik kon ook gewoon de hele lange zijde doorlopenzelfs de spelers aanraken etc...
Ja, heel apart. Kan bij de wedstrijden die ik bezocht heb echt niet. Mooi.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is met mooi weer ook juist zo tof. Staat iedereen met biertje in de hand vlakbij het veld. Slap lullen, spelers gedag zeggen.
Ik ga volgende thuiswedstrijd met een kartonnen bord staan voor shirt van Guus. Nu al 3e jongentje dat het gelukt is. Of ik neem een neefje mee.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heel apart. Kan bij de wedstrijden die ik bezocht heb echt niet. Mooi.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga volgende thuiswedstrijd met een kartonnen bord staan voor shirt van Guus. Nu al 3e jongentje dat het gelukt is. Of ik neem een neefje mee.
Ik stond daar naast (niet expres)quote:Op zondag 17 februari 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]zag er idd 1 staan gister.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stond daar naast (niet expres)
Ja Vak T is zeg maar echt in de hoek schuin tegenover.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar vak T was echt niet goed te zien vanaf waar ik zat
Wel donker man daar.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Vak T is zeg maar echt in de hoek schuin tegenover.
Ik zit daar normaal niet, maar nu toevallig wel
vak T. Sowieso de hele bovenste gedeeltes van het stadion.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die hoek waar stadion zit? Of. Vak T?
Ja daarom zit ik daar niet graag.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vak T. Sowieso de hele bovenste gedeeltes van het stadion.
Snap ik. En dat geschreeuw met retteketeteteeeeet AZquote:Op zondag 17 februari 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik daar niet graag.
Hehehe ach, ze doen hun best om er wat van te makenquote:
Ja dat werkt volgens mij wel vrij aardig.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe ach, ze doen hun best om er wat van te makennet zoals de hartslag die je hoort voor wedstrijd begint, de stavakken die er nu al tijdje zijn, al paar jaar geen klappers meer, liedje per speler.
Ze moeten wat proberen
Nu nog van imago klappertjesvolk afkomen en we komen vast wel ergens.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat werkt volgens mij wel vrij aardig.
Heb ze gister niet gezien/gehoordquote:Op zondag 17 februari 2019 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu nog van imago klappertjesvolk afkomen en we komen vast wel ergens.
Ze zijn er al 5/6 jaar nietquote:Op zondag 17 februari 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ze gister niet gezien/gehoord
Wat is OvjL?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:40 schreef vosss het volgende:
Kunnen jullie deze bagger niet voortzetten in VBL en hier gewoon lekker OvjL baggeren?
oh beter.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn er al 5/6 jaar niet
[..]
Wat is OvjL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |