Alles van het hartaanval verhaal was gelogen. Dat heeft hij letterlijk, huilend op de stream gezegd.quote:
Ja watquote:
waarom kijk je dat heb je zuurstoftekort gehad bij geboorte?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles van het hartaanval verhaal was gelogen. Dat heeft hij letterlijk, huilend op de stream gezegd.
Oef.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom kijk je dat heb je zuurstoftekort gehad bij geboorte?
Of het was niet gelogen, en iedereen zei 'zie je nou wel' en gaat hij in bochtjes wringen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles van het hartaanval verhaal was gelogen. Dat heeft hij letterlijk, huilend op de stream gezegd.
Hoe kan je nou geen brood in huis hebben? Dat is iets wat je standaard in huis hebt, net als rijst, peper, zout etc.quote:
Dan jat je hetquote:
Geen brood? Dat moet je toch standaar in de vriezer hebben, voor dit soort gevallenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu ook zin in pantosti maar heb geen brood
Nee. Iemand zei:quote:Op zondag 17 februari 2019 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of het was niet gelogen, en iedereen zei 'zie je nou wel' en gaat hij in bochtjes wringen.
Zo zal het wel gegaan zijn.
Ah the boy who cried Wolfquote:Op zondag 17 februari 2019 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Iemand zei:
"Braddie, die shit die je zei over je hartaanval, klopt niet qua details. Hoe ziet het nu echt?"
En toen kwam het hoge woord er uit. En hij heeft alles gelogen voor aandacht zei hij.
Het is ook best een uitzondering wanneer je op die leeftijd een hartaanval zou krijgen en hij liegt echt om alles, maarja misschien niet hequote:Op zondag 17 februari 2019 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of het was niet gelogen, en iedereen zei 'zie je nou wel' en gaat hij in bochtjes wringen.
Zo zal het wel gegaan zijn.
Hele stad leegquote:Op zondag 17 februari 2019 01:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Wou eigenlijk de stad in gaan voor de 3de dag op rij maar niemand ging wat doen
Met zo'n postuur en een dieet aan pizza's vraag je er wel omquote:Op zondag 17 februari 2019 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook best een uitzondering wanneer je op die leeftijd een hartaanval zou krijgen en hij liegt echt om alles, maarja misschien niet he
Heb nog geen boodschappen gedaanquote:Op zondag 17 februari 2019 01:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen brood in huis hebben? Dat is iets wat je standaard in huis hebt, net als rijst, peper, zout etc.
Niemand vraagt er om maar is goed henkquote:Op zondag 17 februari 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met zo'n postuur en een dieet aan pizza's vraag je er wel om
Over welke stad hebben we het?quote:Op zondag 17 februari 2019 01:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Wou eigenlijk de stad in gaan voor de 3de dag op rij maar niemand ging wat doen
quote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wijnquote:
Met zo'n levensstijl kan je het iig wel verwachtenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand vraagt er om maar is goed henk
Mag ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, kom wijn drinken in mn bedje
Lig net in m'n eigen bedje :squote:Op zondag 17 februari 2019 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, kom wijn drinken in mn bedje
True, hij vast niet thoquote:Op zondag 17 februari 2019 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met zo'n levensstijl kan je het iig wel verwachten
Ik doe niet graag zoveel moeite voor anderenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag je of ze het in een papiertje willen doen
Dat doen zij dan ook voor je maar ok, duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 01:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe niet graag zoveel moeite voor anderen
Nee dat komt van twee kanten die moeitequote:Op zondag 17 februari 2019 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doen zij dan ook voor je maar ok, duidelijk
Fuck you met je fristi haat
okayquote:Op zondag 17 februari 2019 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat komt van twee kanten die moeite
Ja mooi niet dus he, laat mij lekker fristi haten
Gorosnegi...quote:Op zondag 17 februari 2019 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog geen boodschappen gedaan
Ik kom er zelden, maar ik vind het een leuke stadquote:
Kom eraanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |