Iedereen wil mod zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef SideEffect het volgende:
Hahaha vk deed vet stoer dat hij geen mod meer was, maar hij heeft gewoon keihard lopen smeken en huilen om weer mod te mogen zijn
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:30 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Danny las dit en is meteen mijn inauguratie gaan regelen
Fix haar gewoon, dan heb ik een weekend rust in huis.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar sowieso ga je dan mijn posts editen als ik moira probeer te fixen, ik vertrouw dit niet
Nee. Ga zo eiersalade maken, de ramen zemen, was opvouwen, eiersalade eten, netflixen, fokkenquote:
Klinkt best goedquote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Ga zo eiersalade maken, de ramen zemen, was opvouwen, eiersalade eten, netflixen, fokken
@Moira kom schatjequote:Op zondag 17 februari 2019 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fix haar gewoon, dan heb ik een weekend rust in huis.
Pics van je tuinquote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt best goed
Ik heb gisteren de was gedaan en de tuin gesnoeid
Jij hebt veel ervaring met blauwe ballenquote:
wat danquote:Op zondag 17 februari 2019 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics van je tuin
Ik heb gisteren iets anders gesnoeid ehehehe
Heb je daar ook seks meequote:Op zondag 17 februari 2019 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
Moira is mijn #3 favoriete personage in Overwatch
nee hoor heb nooit verwachtingenquote:Op zondag 17 februari 2019 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt veel ervaring met blauwe ballen
Zeg ik niequote:
Hoe is het met djedjequote:
O okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |