Dat viel wel mee. Met die spatel wordt iedereen constant gekilled omdat je dan precies weet waar ie is. Maar als dat je helpt kan je het daarop schuiven hoorquote:
Ik zeg het nu alvast: Ik ben morgen ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:12 schreef skysherrif het volgende:
morgen komt I trouwens met een grote aankondiging, ik zeg nog niet wat maar neem een zwembroek mee
Ik pak alvast mijn bikini in!quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:12 schreef skysherrif het volgende:
morgen komt I trouwens met een grote aankondiging, ik zeg nog niet wat maar neem een zwembroek mee
fijn heb je heel dag thuis tijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 02:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zeg het nu alvast: Ik ben morgen ziek.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
fijn heb je heel dag thuis tijd
Ligt aan jouquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb een paar keer dit spel geprobeerd, maar het is vrij oneerlijk toch, of ligt dat nu aan mij?
Ik word telkens geoneshot door snipers, terwijl ik alleen die AK heb, en een heel magazijn moet leegschieten voordat iemand 's dood gaat
Oh verhip helemaal overheen gekeken dat ik kon switchenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Uit de OP:
“Tussen welke wapens kan ik kiezen![]()
Je kunt ervoor kiezen om 1 van onderstaande 4 eieren te zijn:
Free Ranger heeft een CSG-1 aka sniper.
Eggsploder heeft een RPEGG aka granaatwerper.
Soldier heeft een EggK-47 aka pistoolmitrailleur.
Scrambler heeft Dozen Gauge aka double barrel shotgun.
Daarnaast heb je standaard ook een handgun tot je beschikking en kun je maximaal 3 granaten bij je dragen.
Elke keer als je gedood wordt kun je opnieuw bepalen met welk ei je wil spelen door ''change equipment'' te gebruiken.”
En de instellingen voor het spelen aanpassen, zodat je op een prettige manier kunt schieten is ook belangrijk.
Zo heb ik bijvoorbeeld ingesteld dat ik schiet met de linker muisknop en richt met mijn rechter muisknop. De scroll van mijn muis gebruik ik om van wapen te veranderen.
Machinegun zou ik alleen gebruiken op een map met heel veel mensen en waar de ruimtes niet te groot zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh verhip helemaal overheen gekeken dat ik kon switchen
ja die twee leken me ook het prettigstquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Machinegun zou ik alleen gebruiken op een map met heel veel mensen en waar de ruimtes niet te groot zijn.
Raketwerper is vooral een meme wapen.
Sniper is opzich altijd wel goed, maar met kleine ruimtes is shotgun beter
Shotgun is opzich altijd wel goed, maar in grote ruimtes moet je dan altijd in beweging blijven en springen om niet gesniped te worden.
Haal mij toch maar weer uit het lijstje; ik heb er meestal geen tijd voor, en als ik tijd heb, heb ik er geen puf meer voor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef moemoe het volgende:
@:phoenyx
@:moemoe
@:Flippiee
@:murp
@:DerRabbit
@:R-woud88
@:EttovanBelgie
@:I.
@:FlippingCoin
@:timmmmm
@:skysherrif
@:DeHovenier
@:Hooidraad
@:BasEnAad
@:ToT
@:OmgevallenFlat2
@:devzero
@:Geerd
@:Lyzio_NL
Schrijf je NU in voor het tournament.
ONZ / [Shell Shock Tournament] Inschrijftopic
We kunnen wel even een potje lief spelen met elkaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
Ik zet ff een tvp maar weet nu al dat ik hier niet mee kan omgaan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen wel even een potje lief spelen met elkaar.
Ik speel toevallig nu.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef moemoe het volgende:
Lief spelen = jou in alle rust laten wennen aan het spel, terwijl er af en toe op je geschoten wordt.
Ander keertje danquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maar neh ander keertje, ga zo naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |